امکان بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه علمی و فرهنگی شهید‌طهرانی‌مقدم فراهم شد‌

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت نمایشگاه علمی و فرهنگی شهید‌حسن طهرانی‌مقدم به مدت یک هفته در دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی دایر بوده و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برای بازدید دانش‌آموزان به‌ویژه هنرستانی‌ها از آن برنامه‌ریزی کرده است.

کد مطلب: ۱۴۲۲۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
امکان بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه علمی و فرهنگی شهید‌طهرانی‌مقدم فراهم شد‌

21 آبان، سالروز شهادت سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم (معروف به پدر موشکی ایران) است. به همین منظور، نخستین کنگره بین‌المللی دانشمند برجسته شهید حسن طهرانی‌مقدم و گرامیداشت 70 شهید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران روز دوشنبه (22 آبان) در این دانشگاه برگزار شد که معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری، وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از سخنرانان مهم این برنامه بودند.

نمایشگاه علمی و فرهنگی شهید حسن طهرانی‌مقدم نیز در حاشیه این نمایشگاه ‌برپا شده و ‌مورد بازدید و استقبال مسئولان و حاضران در همایش به‌ویژه وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت.

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به پانا گفت: «کنگره، برنامه خیلی مفیدی است که در گرامیداشت یاد و خاطره شهید طهرانی‌مقدم برگزار شد.»

وی با اشاره به نمایشگاه علمی و فرهنگی شهید حسن طهرانی‌مقدم در حاشیه کنگره اظهار کرد: «این نمایشگاه توسط معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تاسیس شده است.»

باقرزاده با بیان اینکه نمایشگاه مذکور به مدت یک هفته در این دانشگاه دایر است، خاطرنشان کرد: «مسئولان نمایشگاه، برنامه‌ریزی کرده‌اند که دانش‌آموزان هنرستانی طی این مدت از نمایشگاه بازدید کنند.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به محتوای مطلوب نمایشگاه برای مخاطبان گفت: «از رسانه‌ها انتظار می‌رود این نمایشگاه را ترویج و متولیان حوزه دانش‌آموزی را بر‌ای بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه تشویق کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار