آغاز کارگاه‌های آموزشی برای اعضای برتر پایگاه نقد داستان

تهران (پانا) - سردبیر پایگاه نقد داستان از برگزاری «دوره آموزش داستان‌نویسی» برای اعضای برتر و مستعد پایگاه نقد داستان همزمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کارگاه‌های آموزشی برای اعضای برتر پایگاه نقد داستان

وجیهه سامانی، سردبیر پایگاه نقد داستان در گفت‌وگو با ستاد خبری سی‌و‌یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری «دوره آموزش داستان‌نویسی» برای اعضای برتر و مستعد پایگاه نقد داستان، بیان کرد: با رصد دقیق حدود چهار هزار و پانصد کاربر عضو پایگاه نقد داستان، کاربران مستعدی که حائز امتیاز بالایی از منتقدان این پایگاه شده بودند شناسایی و برای شرکت در این دوره دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه «دوره آموزش داستان نویسی» به صورت مجازی برگزار خواهد شد، ادامه داد: این دوره آموزشی از پنجشنبه (۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲) با تدریس محمداسماعیل حاجی علیان در ۱۲ جلسه همزمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار می‌کند. شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی، به صورت حضوری در دوره پیشرفته «آل جلال» حضور خواهند داشت و داستان‌های برتر این دوره بعد از نقد و بررسی و همچنین بازنویسی در قالب مجموعه داستان به چاپ می‌رسند.

گفتنی است؛ پایگاه نقد داستان به آدرس naghdedastan.ir اولین پایگاه تخصصی نقد داستان است و هم اکنون با بیش از ۴۵۰۰ عضو در حال فعالیت است؛ علاقه‌مندان به نگارش داستان کوتاه با عضویت در این پایگاه می‌توانند بدون محدودیت و به صورت رایگان، داستان‌های خود را ارسال کنند تا از سوی استادان و منتقدان این پایگاه مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار