معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش:

گروه‌های آموزشی مهم‌ترین مرجع علمی معلمان استان اصفهان است

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در نخستین گردهمایی کارشناسان تکنولوژی و گروه‌های آموزشی مناطق و نواحی استان اصفهان گفت گروه‌های آموزشی باید مهم‌ترین مرجع علمی و یاری گر معلمان در امور مرتبط با تعلیم و تربیت باشند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
گروه‌های آموزشی مهم‌ترین مرجع علمی معلمان استان اصفهان است

نخستین گردهمایی کارشناسان تکنولوژی و گروه‌های آموزشی مناطق و نواحی استان اصفهان با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

سید احمدرضا بنی لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این نشست اظهار داشت: گروه‌های آموزشی باید مهم‌ترین مرجع علمی و یاری گر معلمان در امور مرتبط با تعلیم و تربیت باشند.

وی ادامه داد: حسن اجرای ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی، گسترش کاربرد تکنولوژی در واحدهای آموزشی، جمع‌آوری صورت‌جلسات، جمع‌بندی و انعکاس بازدیدها به واحدهای آموزشی و نظارت بر عملکرد آموزشی باید به بهترین شیوه ممکن در مناطق و نواحی استان انجام شود.

بنی لوحی اذعان داشت: برگزاری جلسات توانمندی، آموزش نومعلمان، توسعه توانمندی‌های معلمان بر پایه به‌کارگیری روش‌های خلاقانه، توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش و همچنین به‌کارگیری هدفمند تکنولوژی در آموزش از اهم مسائل روز آموزش است که باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشت.

جواد معتمدی، سرپرست اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا (متوسطه) در این نشست خاطرنشان کرد: نحوه عملکرد گروه‌های آموزشی، اثرپذیری فعالیت سرگروه‌های آموزشی، تعامل و همکاری بین ادارات نواحی و مناطق استان اصفهان از جمله برنامه‌های اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی این اداره کل است.

گفتنی است کارشناسان تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا (متوسطه) نواحی و مناطق استان اصفهان در این جلسه نقطه‌نظرات خود را مطرح و در خصوص چالش‌های آموزشی نواحی و مناطق استان اصفهان گفت و گو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار