هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

الکلاسیکوی مرگ و زندگی‌ در نقش جهان

رفعت: پرسپولیس در نصف جهان محکوم به پیروزی است و برای حفظ اختلاف دو امتیازی با استقلال تهران باید از سد سپاهان بگذرد

تهران (پانا) - بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس گفت‌ پرسپولیس در نصف جهان محکوم به پیروزی است و برای حفظ اختلاف دو امتیازی با استقلال تهران باید از سد سپاهان بگذرد. حتی تساوی مقابل سپاهان هم به خاطر بُرد استقلال برابر تراکتور، دردی از پرسپولیس دوا نخواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
الکلاسیکوی مرگ و زندگی‌ در نقش جهان

دیدار پرسپولیس _ سپاهان به آل کلاسیکوی فوتبال ایران معروف است. نخستین دیدار دو تیم در ۲۲ بهمن ۱۳۵۰ در جام منطقه‌ای ایران با برد سپاهان همراه بود.

دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان تاکنون ۸۰ بار به‌طور رسمی مقابل هم قرار گرفته‌اند که حاصل کار، ۲۷ برد برای پرسپولیس و ۲۰ برد برای سپاهان و ۳۳ دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده‌ است.

دو تیم همچنین در ۴ بازی دوستانه و غیررسمی نیز به دیدار هم رفته‌اند که در یک بازی پرسپولیس پیروز شد و ۳ بازی دیگر نیز با نتیجه مساوی همراه بوده‌ است.

هشتاد و یکمین جدال سرخ‌پوشان پایتخت با طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود امروز رأس ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

این آل کلاسیکو فوتبال ایران، جدال برای بالانشینی در لیگ برتر و عقب نماندن از کورس قهرمانی و تعقیب استقلال تهران است.

پایان رفعت بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار سپاهان _ پرسپولیس، اظهار کرد: «پرسپولیس بعد از تساوی‌ مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا توانست دومی خود را در این گروه استمرار دهد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیس، تا قبل از دیدار مقابل سپاهان بازی‌ای که به الکلاسیکوی فوتبال ایران معروف است در شرایط مطلوب روحی و فنی خوبی قرار دارد.»

رفعت تأکید کرد: «پرسپولیس در نصف جهان محکوم به پیروزی است و برای حفظ اختلاف دو امتیازی با استقلال تهران باید از سد سپاهان بگذرد. حتی تساوی‌ مقابل سپاهان هم به خاطر برد استقلال برابر تراکتور، دردی از پرسپولیس دوا نخواهد کرد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «سپاهان هم یکی از قدرت‌های فوتبال ایران و از مدعیان تصاحب عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر است و در این دیدار خانگی به پیروزی می‌اندیشد.»

رفعت با اشاره به اینکه همواره این بازی زیبایی‌های خاص خود را دارد، اضافه کرد: «امیدواریم‌ شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم باشیم و حساسیت آن باعث نشود که حواشی بر متن بازی غلبه کند.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس‌ مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر است و با پیروزی برابر سپاهان گام بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار