امام جمعه بهارستان دو:

در طرح نوجهان، کشورهای مسلمان با رویکردی پرقدرت بر استعمارگران غلبه خواهند کرد

بهارستان دو (پانا) - امام جمعه بخش بوستان بهارستان، اجرای طرح نوجهان را عاملی نویدبخش برای تجدید قوای کشورهای مسلمان و تضعیف استعمارگران غربی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
در طرح نوجهان، کشورهای مسلمان با رویکردی پرقدرت بر استعمارگران غلبه خواهند کرد

طرح نوجهان دانش‌آموزی با هدف افزایش شناخت دانش‌آموزان در خصوص جهانی نو، با شعار جهانی نو در افق نوجوان در سراسر کشور برگزار شد و افول قدرت آمریکا و کشورهای اروپایی و در کشورهای مستقر در آسیا اکتساب قدرت در حال رخ دادن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان با حضور و همراهی طرح نوجهان در مدرسه جوادالائمه تاکید کرد: ضرورت پیشرفت انسان همواره در معرض توجه و تامل واقع شده است و تکامل هر چه بیشتر بشر عامل کشف کهکشان‌ها، سیارات و حقایق حیاتی نوین است و در نوجهان نوید می‌دهیم که کشورهای مسلمان با قدرتی از جنس ایمان بر استعمارگران غربی غلبه خواهند کرد.

همچنین صفورا حسین زاده، بازرس اتحادیه انجمن دانش‌آموزی بهارستان دو در حاشیه برگزاری طرح دانش‌آموزی نوجهان گفت: همانطور که رهبر والامقام انقلاب در سخنان خود اشاره کردند، نظم جدیدی در حال حاکم شدن در جهان است و ما در نوجهان به این مهم می‌پردازیم که جایگاه ایران در این نظم جدید جهان در کجا مستقر شده است.

این بانوی فرهنگی، درخشش ایران را در نوجهان حتمی دانست و تصریح کرد: ما با تامل در خصوص جایگاه کشور استوارمان در نوجهان به این نتیجه دست‌یابی خواهیم کرد که بی‌شک ایران حتی بهتر از گذشته خوش خواهد درخشید؛ نیروی انسانی کوشا و با استعداد و همچنین عوامل طبیعی موجود در سطح کشور ما را از سایر کشورها برتر خواهد کرد.

وی اینگونه ادامه داد: منابع طبیعی حاضر در میهن‌مان ۵ برابر کل جمعیت کشور ما را متشکل می‌شود و این نشانگر انبوهی نعمت و انرژی‌های طبیعی موجود در کشور ما است؛ کشور ما گران گوهری در میان کشورهای همسایه و تمام جهان است که آگاهی از این نکته حائز اهمیت و تامل درخصوص آن وظیفه خطیر هر نوجوان ایرانی است.

در پایان امام جمعه بهارستان دو و مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران از دانش‌آموزان فعال اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی برای اجرایی کردن این طرح تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

خبرنگار دانش‌آموز: حنانه کربلائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار