معاون فرهنگی و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

هشتم آذر؛ برگزاری مانور زلزله در مدارس

تبریز (پانا)- معاون فرهنگی و پرورشی استان آذربایجان شرقی از برگزاری مانور زلزله در مدارس استان همزمان با سراسر کشور با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هشتم آذر؛ برگزاری مانور زلزله در مدارس

پناه علی حسین زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس گفت: زمین لرزه پدیده ای طبیعی است که عدم آگاهی نسبت به آن سبب بروز مشکلات بسیاری در جامعه می شود.
معاون فرهنگی و پرورشی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی مانورهای مختلف مدارس جنبه تربیتی دارد، افزود: باید با آگاهی از آموزش های روز دنیا نسبت به ایجاد آمادگی در دانش آموزان وارد عمل شویم.
وی با بیان اینکه مانور زلزله در مدارس طبق روال همه ساله در مدارس برگزار می شود، ارتقاء فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی، ایجاد آمادگی برای انجام واکنشهای صحیح و سریع با رعایت جزئیات را اهداف مانور عنوان کرد.
وی گفت: بیست و پنجمین دوره از مانور زلزله همزمان با سراسر کشور با همکاری سازمان دانش‌آموزی، مدیریت بحران استانداری، نیروی انتظامی، فرمانداری، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و هلال احمر در مدارس آذربایجان شرقی نیز برگزار می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: اسرا بابائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار