مدیر آموزش و پرورش ملارد در بازدید از کانون شهدای فرهنگی تأکید کرد:

کانون فرهنگی تربیتی، قرارگاه امن فعالیت‌های دانش‌‌‌آموزی‌ است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در بازدید از کانون شهدای فرهنگی، کانون فرهنگی تربیتی، را قرارگاه امن فعالیت‌های دانش‌‌‌آموزی‌ دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۲۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کانون فرهنگی تربیتی، قرارگاه امن فعالیت‌های دانش‌‌‌آموزی‌ است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در بازدید از کانون فرهنگی تربیتی شهدای فرهنگی ضمن اشاره بر اهمیت وجود چنین مکان‌هایی برای فعالیت فوق برنامه دانش‌‌‌آموزان بیان کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی، مقر و قرارگاه امنی برای فعالیت دانش‌‌‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی، هنری، تربیتی ، علمی، مذهبی و ورزشی هستند و بنابراین باید با برنامه‌ریزی دقیق و خلاقانه، دانش‌‌‌آموزان را به عضویت در این مکان مفرح، ترغیب کنیم.

وی با تأکید بر راه‌اندازی و عضوگیری انجمن‌های ۲۲ گانه دانش‌آموزی گفت: این انجمن‌ها، فضایی برای فعالیت دانش‌‌‌آموزان در عرصه‌های مورد علاقه آن‌ها فراهم می کند، بنابراین می‌توان با تعامل با سایر نهادها و انجام تبلیغات، به شکل فعالیت آن‌ها روحی دوباره بخشید.

تیموری‌راد افزود: از فضای کانون می‌توان در جهت توسعه فعالیت‌های خبرگزاری پانا و شورای دانش‌آموزی بهره بسیاری برد و کانون می‌تواند پایگاه دلنشین تشکل‌های دانش‌‌‌آموزی‌ باشد.

این مقام مسئول بر ظرفیت‌های بی‌شمار دانش‌‌‌آموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش تأکید کرد و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های هنرستان‌ها ، پژوهش‌سرا، گروه‌های آموزشی در فضای کانون بسیار اهمیت دارد و لازم است کانون قرارگاه تولید فکر و مدارس اجراکننده طرح‌ها و افکار کانون باشد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار