وزیر آموزش و پرورش:

آینده هر کشوری در آموزش و پرورش آن ساخته می شود

بجنورد( پانا)_ وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه آموزش و پرورش فضایی برای تربیت آینده سازان این مرز و بوم است، گفت: آینده هر کشوری در آموزش و پرورش آن ساخته می شود و کشوری که معلم را تکریم کند آینده خودش را تضمین می کند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آینده هر کشوری در آموزش و پرورش آن ساخته می شود

رضا مراد صحرایی در دیدار با نماینده ولی فقیه بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های نیروی انسانی و توانمندیهای فرهنگی و اقلیمی، خراسان شمالی از استان های پیشرو در کشور خواهد بود.

دکتر صحرایی با اشاره به تحول در دانشگاه فرهنگیان، از روند پیشرفت پروژه های این دانشگاه در خراسان شمالی ابراز رضایت کرد و گفت: معتقدیم مسیر جذب معلم باید احیا شود و دانشگاه فرهنگیان محور تربیت معلم باشد.

وی کسب رتبه نخست کنکور سراسری علوم انسانی از سوی مهدی نیکوکار دانش آموز اسفراینی را از نشانه های پیشرفت این استان عنوان کرد و تصریح کرد: اجرای ۱۲۶ پروژه مدرسه سازی با ۴۰۰ کلاس درس بخش بزرگی از نیاز خراسان شمالی به فضای آموزشی را جبران خواهد کرد.
وزیر آموزش و پرورش احیای منزلت معلم را سرلوحه کاری وزارت آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: معلم در کلاس نباید هیچ دغدغه ای به جز پیشبرد امور آموزشی و پژوهشی نداشته باشد.
خبرنگار: ذکیه برهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار