ریاست قرارگاه جهادی امام رضا شهرستان های استان تهران:

نیروهای جهادی و کار جهادی عامل پیروزی است

پاکدشت(پانا)_ رئیس قرارگاه جهادی امام رضا شهرستان‌های استان تهران، نیرو و کار جهادی را عامل پیروزی دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۲۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای جهادی و کار جهادی عامل پیروزی است

مهندس هادی جهانگیری، رئیس قرارگاه جهادی امام‌رضا(ع) شهرستان‌های استان‌تهران در سخنرانی خود پیش از خطبه نماز‌جمعه عنوان کرد: فرهنگ جهادی را انقلاب به ما داد و آنچه انقلاب‌اسلامی به مردم ما هدیه داد، فرهنگ جهادی بود. فرهنگ جهادی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها به‌کار می‌آید و در زمینه کارهای زیربنایىِ کشاورزی و دامداری و امثال اینها هم از اوّل انقلاب، روح و فرهنگ جهادی وارد میدان شد و انقلاب، دستگاه‌هایی را به‌وجود آورد که در ذات خود حرکت و جوشش انقلابی و سریع و جهادی دارند. این ورود در صحنه کار و ابتکار، این کمک‌رسانىِ انبوه، مخصوص ملتی است که درقلب‌های خود جوشش در جهت حرکت جهادی دارند. این همان روحیه بسیجِ دوران دفاع مقدّس است؛ این همان روحیه سنگرسازان بیسنگرِ جهاد سازندگی است که غسل شهادت می‌کردند، روی بولدوزر می‌نشستند تا خاکریز بزنند. ما این روحیه را باید حفظ کنیم چراکه این روحیه با کار علمی و نظم تشکیلاتی هیچ منافاتی ندارد.

رئیس قرارگاه جهادی امام‌رضا(ع) شهرستان‌های استان‌تهران در ادامه اظهار کرد: روحیّه جهادی یعنی کارها را تنها برای خشنودی حدا انجام دهیم. باید این روحیه کار جهادی در خود تقویت کنیم؛ کسی که روحیه جهادی دارد، کار محول شده را وظیفه‌ خود می‌داند و این نیرو و کار جهادی عامل پیروزی است.

وی حضور در اردوهای جهادی را یکی از عوامل تقویت روحیه جهادی نیروهای مخلص برشمرد و ادامه داد: حضور در این اردوها نه تنها زمان را بیهوده هدر نمی‌دهد بلکه افراد را با معضلات و مشکلاتی که بر ما پوشیده است، آشنا می‌کند. انسان زمانی که نقاط ضعف را مستقیم درک می‌کند، می‌تواند بهتر به ارائه راهکار بپردازد.

هادی جهانگیری در پایان سخنرانی خود، اردوهای جهادی را یکی از تمرینات خوب در جهت خودسازی برشمرد و خواستار تداوم و توسعه این اردوها شد و عنوان کرد: اردوهای جهادی، شناخت ارزشمندی را برای انسان‌ها بوجود می‌آورد که علاوه بر خدمت به تمرین خودسازی نیز بپردازند.

خبرنگار دانش‌آموز: عسل ماکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار