افسر گشت تصادفات پلیس راهور مشهد مقدس:

آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان لازم و ضروری است

مشهد(پانا)- افسر گشت تصادفات پلیس راهور مشهد مقدس گفت آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان لازم و ضروری است تا بتوانند رفت و آمد بی خطری داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان لازم  و ضروری است

سید علی حیدری، افسر گشت تصادفات پلیس راهور مشهد مقدس در گفت‌گو با پانا گفت: آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی از سنین پایین باید آموزش شروع شود.

وی اضافه کرد: معمولا در منزل، والدین و در مدرسه مسئولین مراقب بچه ها هستند؛ اما مشکل از مسیر منزل تا مدرسه است که بچه ها باید آموزش ببینند ویاد بگیرند چه طور در این مسیر تردد کنند که سلامتی آنها در این مسیر تضمین شود.

وی افزود: هدف ما از آموزش قوانین این است که بچه ها به سلامت رفت و آمد کنند. دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند، اگر آموزش ها را درست و اصولی یاد بگیرند، برای خودشان در رفت و آمد مدرسه و مسیر زندگی اتفاقی نمی افتد، سلامت جسمی‌آنها حفظ می شود و هم چنین این آموزش ها را به خانواده ودیگران انتقال دهند و در مجموع جامعه با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا می شوند.

وی بیان کرد: ما از هر زمینه‌ای برای آموزش باید استفاده کنیم. والدین در خانه شروع کننده ی آموزش هستند، صدا و سیما و رسانه ها وظیفه ی خود را در آموزش انجام بدهند، استفاده از قابلیت فضای مجازی، در مدارس از طریق مدیران و معلمان و نصب پلاکارد و تابلوهای آموزشی در معابر و خیابان ها از دیگر مواردی است که می‌ تواند در یادگیری دانش آموزان موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار