مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

4 دانش آموز مددجوی زنجانی در رشته پزشکی قبول شدند

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت با حمایت‌های تحصیلی صورت گرفته 4 نفر از دانش‌آموزان نخبه تحت حمایت کمیته امداد زنجان در رشته پزشکی قبول شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
4 دانش آموز مددجوی زنجانی در رشته پزشکی قبول شدند

روح اله صالحی در جریان تجلیل از دانش آموزان نخبه زنجانی اظهار کرد: برای افزایش ظرفیت‌های فکری و روحی مددجویان نخبه تا رسیدن به عرصه کسب و کار، برنامه‌های مختلف حمایتی در دستور کار بوده است و با همین اقدامات اثرگذار کمیته امداد استان زنجان جزو استان‌های برتر در حمایت از این گروه از جامعه هدف قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 252 دانش آموز نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: از این تعداد 11 نفر در مدارس نمونه دولتی و 9 نفر در مدارس سمپاد مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه سال قبل دو نفر از دانش آموزان نیازمند در رشته پزشکی قبول شدند که تعداد آنها به در سال جاری به چهار نفر رسیده است، افزود: امیدواریم با فعالیت بیشتر تعداد پذیرفته شدگان در رشته های برتر در سال جاری افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در سال جاری 98 نفر از دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در رشته‌های برتر دانشگاهی پذیرفته شدند.

صالحی حمایت از نخبگان زیر پوشش را یکی از رویکردهای اصلی این نهاد دانست و افزود: کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یک وظیفه عام و برای برنامه‌ریزی رشد نخبگان یک وظیفه ویژه دارد که با این نگاه به توانمندسازی بیشتر جامعه کمک می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و... نسبت به شناسایی مددجویان نخبه اقدام شده است، افزود: تعامل و هم‌افزایی با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها و احصا و اولویت‌بندی مشکلات نخبگان د رحوزه دانش آموزی و دانشجویی در دستور کار کمیته امداد استان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار