سرمربی سپاهان:

هفته سختی را گذراندیم، اما نشان دادیم یک تیم هستیم

شخصیت باشگاه و بازیکنان باعث شد از پس اتفاقات اخیر برآییم

اصفهان (پانا) - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت شرایط و لحظات خوبی برای باشگاه سپری نشد و شرایط سختی بود، این برد نشان‌دهنده شخصیت بازیکنان و باشگاه است که به خوبی از چالش‌ها برمی‌آیند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
هفته سختی را گذراندیم، اما نشان دادیم یک تیم هستیم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با آلمالیق ازبکستان اظهار کرد: برد مهمی بود،‌ مخصوصا وقتی این‌گونه بازی را در لیگ قهرمانان آسیا ببرید؛ به بازیکنان بابت این برد تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: شب خوبی برای بازیکنان آلمالیق نبود و نتوانستند کیفیت خود را نشان دهند، کیفیت آن‌ها این نبود و می‌دانم کیفیت خیلی بهتری دارند.

مورایس در مورد حضور هواداران گفت: بابت حضور هواداران نساجی که ماندند و تیم ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم؛ هواداران سپاهان با وجود مسافت زیاد حضور پیدا کردند و نشان دادند هر لحظه کنار ما هستند و همبستگی خود را نشان دادند؛ بابت حضور بانوان نیز تشکر می‌کنم، حضور آن‌ها مهم و انرژی مضاعفی بود، یکی از دلایل برد ما حضور هواداران و بانوان بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: شروع خوبی در بازی داشتیم، یک گل زدیم و ۲ گل زدیم که توسط VAR رد شد، از ابتدا قصد خود را نشان دادیم، زیباست که لحظات باکیفیت را نشان دادیم.

وی ادامه داد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، آلمالیق دفاع می‌کرد و به دنبال ضد حمله بود، بازیکنان تمرکز بالایی داشتند و نشان دادند یک تیم هستند؛ این بازی کیفیت فوتبال ایران بود که به کل دنیا نشان دادند.

مورایس همچنین عنوان کرد: می‌دانید شرایط و لحظات خوبی را سپری نکردیم و شرایط سختی بود، این برد نشان دهنده شخصیت بازیکنان و باشگاه است که به خوبی از چالش‌ها برمی‌آیند؛ نتیجه باید در زمین رقم بخورد و برخی مسائل تمرکز را از تیم می‌گیرد اما تیم واکنش خوبی نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: برخی مواقع ممکن است ببریم یا ببازیم و این طبیعی است باید از پس آن بربیاییم، ذهنیت را درست کردیم زیرا به دنبال موفقیت هستیم، فوتبال بازی می‌کنیم تا کیفیت خود را نشان دهیم و به دنبال لذت و شادابی هستیم؛ نیاز است که کیفیت را به هواداران نشان دهید.

وی افزود: اتفاقات هفته پیش زیاد از حد بود، امیدوارم یاد بگیریم با چالش‌ها زندگی کنیم، قصد داریم همه چیز عادلانه باشد و کسی را در برابر کسی قرار ندهیم، امتیازاتی که از ما در لیگ و آسیا گرفتند، در زمین نبود و قلب به گریه در می‌آید و طبیعی است بدون تمرکز به زمین بروید.

مورایس در مورد بازی با پرسپولیس گفت: فقط در مورد بازی فردا پرسپولیس فکر کردم و آرزو می‌کنم بازی را ببرند زیرا تیم خوب و باکیفیت هستند و قرار است نماینده خوب ایران باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص شانس صعود سپاهان بیان کرد: بازی می‌کنیم که بهترین و صدر جدول باشیم، می‌توانیم اول شویم یا دوم شویم به مرحله بعد صعود کنیم، می‌توانیم دوم شویم و به مرحله بعدی نرویم؛ به دنبال موفقیت هستیم و تلاش می‌کنیم و باید ببینیم نتایج چطور رقم می‌خورد.

وی در پایان گفت: به تیم‌های دیگر فکر نمی‌کنم، تیم خودمان مهم است که تمرکز روی تیم خودم داشته باشم، غیرممکن، غیرممکن است و می‌توانیم هرچیزی که بخواهیم را به دست بیاوریم، پیش‌بینی نمی‌کنم زیرا تجربه زندگی من باعث شده که بگویم فردا به من تعلق ندارم و خدا در مورد فردا تصمیم می‌گیرد و باید زندگی کنیم.

مورایس در مورد فرشاد احمدزاده عنوان کرد: فرشاد بهترین بازیکن زمین ش و می‌توانست در بسیاری از بازی‌ها بهترین باشد، وی یکی از رهبران تیم ما است، گل زد و به کیفیت خود اعتبار داد، اما دنبال گل زدن وی نباشید، کیفیت و موقعیت‌سازی فرشاد از صد گل مهم‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: فرشاد علاوه بره موقعیت‌سازی به دنبال گلزنی نیز بود، امیدوارم در آینده فرشاد فقط به موقعیت‌سازی فکر نکند و به گل زدن هم فکر کند، در همه بازیکنان ایرانی، فرشاد یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان و متفاوت‌تر از بقیه است، بازیکنان از جمله فرشاد کیفیت بالایی نشان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار