جلسه آموزشی تبیین بسته‌های زبان‌آموزی پایه اول ابتدایی برگزار شد

تهران (پانا) - اولین جلسه آموزشی تبیین بسته‌های زبان‌آموزی پایه اول دبستان در سال تحصیلی 1403-1402 با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه آموزشی تبیین بسته‌های زبان‌آموزی پایه اول ابتدایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی؛ اولین جلسه آموزشی تبیین بسته‌های زبان‌آموزی پایه اول ابتدایی با حضور معصومه نجفی پازکی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد و فضای اسکای‌روم و با حضور بیش از ۳ هزار معلم اول ابتدایی مجری بسته زبان‌آموزی و نظام دوری برگزار شد.

نجفی در بیان اهمیت موضوع زبان‌آموزی در پایه اول ابتدایی عنوان کرد: اینکه از 20 ساعت آموزش در پایه اول، ۱۱ ساعت یعنی بیش از ۵۰ درصد وقت آموزش به درس فارسی در نظر گرفته شده است، بیانگر اهمیت موضوع زبان‌آموزی است.

وی تصریح کرد: بسته زبان‌آموزی، برنامه درسی را با به‌روزترین روش‌های علمی که در کشورهای پیشرو صورت می‌گیرد، آموزش می‌دهد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه این جلسه در خصوص رویکرد نوین آموزش زبان فارسی یعنی رویکرد ترکیبی به طور مبسوط مطالبی را بیان کرد.

شایان ذکر است که در سال تحصیلی گذشته بیش از ۸ هزارکلاس اول روستایی در سطح کشور به بسته زبان‌آموزی تجهیز شد و در سال تحصیلی پیش رو نیز این بسته در اختیار بیش از ۱۰ هزار معلم پایه اول ابتدایی داوطلب و معلمان مجری نظام دوری قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار