مدیرسازمان دانش آموزی استان لرستان:

ظرفیت های دانش آموزی بی نظیری در شهرستان بروجرد داریم

پانا(بروجرد) امروز مورخ 15 آبان 1402 مدیرسازمان دانش آموزی استان لرستان به همراه مسئولین شهرستانی از مدارس شهرستان بروجرد بازدید کرده و در جلسات شورای دانش آموزی این مدارس حضور پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

محسن امیری خواه مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان در سفر یک روزه خود از مدارس شهدای عاشورا، شاهد متوسطه دوم و دبستان فرشتگان بازدید به عمل آورد و در شوراهای دانش آموزی این مدارس حضور پیدا کرد. در این بازدید محمدی معاون پرورشی و فرهنگی و گودرزی کارشناس اداره آموزش وپرورش شهرستان بروجرد وی را همراهی می کردند.

در این این دیدار محسن امیری خواه با اشاره به اهمیت شوراهای دانش آموزی مدارس افزود:«دانش آموزان ما در شوراها مسئولیت پذیری و مشارکت جویی در برنامه های مختلف آموزش وپرورش را از مدرسه تا وزارت تمرین می کنند و ساختار شوراها و مجلس دانش آموزی نیز به همین جهت طراحی شده است.»

مدیرسازمان دانش آموزی استان لرستان با تقدیر از زحمات مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بروجرد گفت: الحمدلله در شهرستان بروجرد استعدادهای دانش آموزی خوبی به ویژه در زمینه تشکل های دانش آموزی داریم که با تلاش های خستگی ناپذیر همکاران ما در معاونت پرورشی و سازمان دانش آموزی این شهرستان ان شاءالله به بار خواهند نشست و آینده استان و کشور مارا رقم خواهند زد.»

دانش آموزخبرنگار: آرتیمیس قلعه دار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار