لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛

مورایس: تصمیم AFC سپاهان را با چالش بزرگی روبه‌رو کرد

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت از هواداران سرخابی می‌خواهم با حضور در ورزشگاه آزادی، حامی نساجی و سپاهان به‌عنوان نمایندگان فوتبال ایران باشند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مورایس: تصمیم AFC سپاهان را با چالش بزرگی روبه‌رو کرد

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلمالیق ازبکستان، اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید رقابت‌ها جذاب‌تر و مشخص شده است که کدام تیم شانس بیشتری برای صعود دارد. با چالش‌های زیادی مواجه شده‌ایم و تصمیم AFC در خصوص بازی با الاتحاد هم برای ما چالش بزرگی ایجاد کرد.

وی افزود: آلمالیق بازیکنان خوبی دارد، اما تاکنون نتایج خوبی در آسیا نتیجه نگرفته است و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. فشاری روی این تیم نیست و آن‌ها برابر ما راحت‌تر بازی می‌کنند. آرزو می‌کردم که همه هواداران سپاهان را در ورزشگاه داشته باشیم. به خاطر سناریویی که چیده شد، ۵۰۰ کیلومتر از خانه دور هستیم، اما حمایت هواداران نساجی را خواهیم داشت.

مورایس ادامه داد: از هواداران سپاهان می‌خواهم زودتر در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم نساجی حمایت کنند. حتی از هواداران استقلال و پرسپولیس می‌خواهم به ورزشگاه آزادی بیایند. چرا که حالا دیگر بحث ملی است. اینجا بحث ایران است و نساجی و سپاهان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. امیدوارم که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا مثال خوبی باشد که مردم ایران، چقدر فوتبال را دوست دارند.

سرمربی سپاهان در خصوص تأثیر حواشی اخیر در روحیه بازیکنانش، بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم چالش‌ها را در مسیر درست پیش ببریم. نمی‌توانیم بیدار شویم و بگوییم راه حل و راهکاری برای حل مشکل نداریم. اگر توانستیم از پس چالش‌ها بربیاییم، شاداب‌تر می‌شویم و اگر نتوانستیم باز هم اشکالی ندارد، تجربه کسب می‌کنیم و در آینده برای آن فکر بهتری خواهیم داشت. الآن زمان آن است که در کنار یکدیگر باشیم، همه نظرات را بشنویم و از یکدیگر حمایت کنیم تا این نقطه را رد کنیم.

وی در خصوص برگزاری دو دیدار پشت سرهم در ورزشگاه آزادی، گفت: فکر می‌کنم که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بابت شرایط زمین چمن ورزشگاه نگران است، چون آن‌ها هم دنبال کیفیت این مسابقه هستند. افرادی هستند که آمده‌اند وضعیت را تحلیل کرده و زمین را دیده‌اند. شاید به این نتیجه رسیدند که مشکلی پیش نمی‌آید.

این مربی پرتغالی ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا یکی از بالاترین و بهترین رده مسابقات در قاره آسیاست. خیلی واضح است که مسئولان کنفدراسیون آسیا نگران این موضوع باشند. امیدوارم افرادی که در رأس کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند به خوبی به این قضیه فکر کرده باشند و تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که به آن‌ها اعتماد کنم.

رضا اسدی بازیکن سپاهان نیز در این نشست، اظهار کرد: مربی شرایط بازی را خیلی کامل توضیح داد. با وجود میزبان بودن در خانه خودمان و ورزشگاه اصفهان بازی نمی‌کنیم. هواداران یکی از نقاط قوت بازی‌های خانگی سپاهان به شمار می‌روند، اما متأسفانه آن‌ها کنارمان نیستند.

وی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و می‌تواند در این مسابقه برنده باشد تا همچنان امیدوار به صعود باشیم. خوشحالم که در بازی امروز خانواده‌ام هم بازی را شاهد هستند.

اسدی توضیح داد: سپاهان امروز نماینده ایران است و مسابقه امروز یک مسابقه ملی به شمار می‌رود. بازی‌های زیبای سپاهان انگیزه‌بخش مردم برای حضور در استادیوم است. امیدوارم مردم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و برای پیروزی در این مسابقه در کنار ما باشند.

تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۱: ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان آلیماق ازبکستان است. به دلیل تصمیم AFC مبنی بر اتفاقات دیدار با الاتحاد، سپاهان از سه دیدار خانگی محروم شده است. هم اکنون در گروه C لیگ قهرمانان آسیا، الاتحاد عربستان با ۹ امتیاز صدرنشین است. نیروی هوایی عراق با ۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و سپاهان با همین تعداد امتیاز در جایگاه سوم ایستاده و آلمالیق بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار