استاندار خراسان رضوی:

تمامی دستگاه‌های مسئول باید در راستای وظایف خود بهترین خدمات را به مناطق کم برخوردار ارائه‌دهند

مشهد (پانا) - استاندار خراسان رضوی گفت تمامی دستگاه‌های متولی و مسئول باید در راستای وظایف خود بهترین خدمات را به مناطق کم برخوردار ارائه‌ دهند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تمامی دستگاه‌های مسئول باید در راستای وظایف خود بهترین خدمات را به مناطق کم برخوردار ارائه‌دهند

مراسم آغاز عملیات اجرایی بوستان 73هکتاری کرامت در شهرک شهید رجایی و بهره‌برداری از 88پروژه عمرانی، ورزشی و زودبازده منطقه 6 با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، محسن داوری، فرماندار مشهد، محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد و دیگر مسئولان برگزار شد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: طراحی‌، برنامه‌ریزی‌ و ایده‌پردازی‌ها براساس رویکرد مردم محور و خدمت مناطق کم‌برخوردار است. از شهرداری و شورای شهر که پروژه‌ها را یکی پس از دیگری در مناطق کم برخوردار مورد توجه قرار می‌دهند تشکر می‌کنم.

وی افزود: امید است راه‌اندازی این پروژه‌ها در کاهش عقب ماندگی‌های موجود در بخش زیرساختی موثر واقع شوند. تمامی دستگاه‌های متولی و مسئول باید در راستای وظایف خود بهترین خدمات را به مناطق کم برخوردار ارائه‌دهند.

در ادامه این مراسم محسن داوری، فرماندار مشهد بیان کرد: در چند سال قبل در غرب مشهد افرادی با نگاه خدمت به زائر و‌ مجاور مردم مشهد، فضای سبز و پارکی را به میزان ۷۰ هکتار تاسیس کردند و امروز نیز مردان بزرگی در حوزه مدیریت شهری پارکی را بنا کردند که سالیان سال در خدمت زائران و مجاوران خواهد بود.

وی اشاره کرد: طرح تحول حاشیه شهر مشهد از سال1401 شروع شد. سال گذشته201 پروژه به میزان 7هزار میلیارد تومان را در دستور کار قرار دادیم که رشد و پیشرفت این پروژه‌ها 89درصد بود که موفقیت ویژه‌ای است.

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد گفت: توسعه شهر باید توسعه پایدار و همه جانبه در تمامی حوزه‌ها باشد. متاسفانه در دهه‌های اخیر غفلت‌هایی در تمام شهرها به ویژه مشهد صورت گرفته است. پبوستان کرامت بسیار مدرن، به روز و با همه امکانات مورد نیاز با 8باغ افتتاح خواهد شد. پارک کرامت به روزتر، با امکانات بهتر و وسعت بیشتری از پارک ملت احداث خواهد شد، این پارک محور توسعه در این محدوده شهر است.

وی ادامه داد: برنامه زمان‌بندی فاز اول 6ماهه است اما امیدواریم امسال به بهره‌برداری برسد. دو مجموعه دیگر باغ بانوان و ورزشی جزو اولویت‌های بعدی ما است که درخواست کردیم اعتبارات مختصری بگذارند تا امسال پیمانکار این دو مجموعه را پیدا کنیم.

شهردار مشهد بیان کرد: مجتمع مسکونی بیش از ۴هزار واحدی جزو کلان‌پروژه‌ها است که به زودی در همین محل کلنگ‌زنی خواهد شد و عملیات اجرایی آن به عنوان یک کلان‌پروژه شهری اقدام خواهد شد.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار