نمایش گیج‌گاه در جمع فرشته‌های کوچک

تهران (پانا) - به همت بهرنگ علوی بازیگر فیلم سینمایی «گیج‌گاه» و همکاری موسسه روشنا، این اثر سینمایی برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه، در پردیس سینمایی ارگ تجریش به نمایش درآمد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایش گیج‌گاه در جمع فرشته‌های کوچک

در این مراسم عادل تبریزی کارگردان فیلم، بهرنگ علوی، مریم همتیان، علی راد و حامد شیخی از بازیگران و محمد حسین‌خانی سرمایه گزار این اثر حضور داشتند.

در حاشیه این نمایش، عادل تبریزی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در چنین جمعی گفت: «امروز برای من یکی از خاطره انگیزترین اکران های گیج‌گاه اتفاق افتاد و خوشحالم که این فرشته‌ها به تماشای فیلم من نشستند.»

بهرنگ علوی نیز در مورد مخاطبان این اکران ویژه گفت: «این بچه‌هایی که خدا توفیق داد توانستم دعوت‌شان کنم از فیلم‌بین‌ترین و فیلم‌بازترین بچه‌هایی هستند که در این مدت دیده‌ام.»

وی در ادامه گفت:« یکی از حسرت های زندگی من این بود که چرا سینمای دهه ۵۰ را تجربه نکرده بودم؛ فیلم گیج‌گاه و عادل تبریزی با ماشین زمان من را به یک دوره و دهه دیگر برد.»

گیج گاه که این روزها در آستانه ۷ میلیاردی شدن است، این روزها در سینماهای سراسر کشور نمایش داده می شود. پخش و تبلیغات این فیلم سینمایی به عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار