برگزاری راهپیمایی سیزدهم آبان در شهرستان کردکوی

پانا ( گلستان ) _ راهپیمایی غرور افرین یوم الله سیزدهم آبان ماه به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی در شهرستان کردکوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری راهپیمایی سیزدهم آبان در شهرستان کردکوی

این مراسم با حضور فرشته ترک ، فرماندار شهرستان کردکوی ، دلبری ، امام جمعه شهرستان ، اصحابی ، فرمانده سپاه ، فاطمی منش ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، باقری ، رئیس فرماندهی انتظامی ، جوادی فر ، فرمانده بسیج فرهنگیان ، لیاقتی ، رئیس آموزش و‌ پرورش ، معلم ، معاونت پرورشی تربیت بدنی و سلامت ، مسلمی ، معاونت پشتیبانی ، روشناسان ، کارشناس حراست ، قربانی ، رئیس بسیج دانش اموزی و با استقبال و حضور حداکثری مردم از شهرستان ، به ویژه دانش اموزان مدارس در شهرستان کردکوی برگزار شد .

خیابان های شهرستان کردکوی ، امروز هم پذیرای قدوم مردمان از مسجد جامع تا مصلی نماز جمعه‌ بوده ، مردمانی که از گوشه گوشه این شهرستان و روستا های اطراف امدند و با تمام وجود ( مرگ بر امریکا ) و ( مرگ بر اسرائیل ) را فریاد میزدند و بیزاری خود را با سر دادن شعار های این چنینی ، نسبت به دشمنان اسلام ابزار می کردند و با تجمع در مصلی نماز جمعه شهرستان ، با مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین همدردی می‌کردند .مردم این آرامش خاطر را به آنها دادند که ملت شریف ایران ، همواره در این واقعه درد اور و‌ جانسوز‌ ، همراه و پشتیبان ملت فلسطین در طول این سالیان بوده و هست .

سرهنگ اصحابی در رابطه با یوم الله سیزدهم آبان ماه ، با اشاره به اینکه سیزدهم آبان به همه ی مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را ، به زباله دان تاریخ بسپارند اظهار داشت :( سیزده آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت ، آزادنه و آگاهانه در برابر والایی های ارجمند مکتب توحید ، به نماز بایستند ، تنها در برابر « اللّه » به کرنش و سجود بنشینند و جز او، همه را طرد کنند . واقعه ی سیزده آبان به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم ، شکستنی است.)

فاطمی منش 13 آبان را یک روز معمولی در تقویم یاد نکرد و روز دانش آموز را تنها یکی از عناوین ، در تقویم روز 13 آبان دانست و افزود :( اهمیت 13 آبان در روزهای معروف انقلاب بر کسی پوشیده نیست؛ روزی که امام خمینی تبعید شد، روزی که دانش آموزان به انقلاب پیوستند و روزی که لانه جاسوسی تسخیر شد.

گفتنی است که در این برنامه ، قطعنامه یوم الله سیزدهم آبان به منظور تجدید بیعت دانش اموزان با شهدا و انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب قرائت شده و ازجمله ویژه برنامه‌ های ان ، اجرای سرود ( لاله های روشن ) توسط دانش اموزان دبستان مهرگان و اجرای سرود ( سلام فرمانده ) بوده است .

لازم به ذکر است ، در این‌ روز‌ فاز دوم تصویر برداری سرود ( برگ زرین ) کاری از گروه سرود کانون شهید باهنر شهرستان کردکوی با حضور بانوان و آقایان هنرمند این شهرستان به مدیریت سیدعلی‌جلالی که با استقبال بی سابقه مواجه بود ، به اتمام رسید و از رسانه های ملی کشور ( شبکه سوم سیما و شبکه امید ) به عنوان ویژه برنامه ۱۳ آبان روز دانش اموز در پی‌حمایت از مردم فلسطین و سالروز تسخیر لانه جاسوسی ، قرار بر پخش دارد .

دانش آموز خبرنگار:مریم امامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار