معاون درمان وزیر بهداشت خبر داد؛

به زودی تعدادی از مصدومان حریق "گام اول رهایی" مرخص می‌شوند

تهران (پانا) - معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه این وزارتخانه آماده ارائه هرگونه خدمات به بیماران و سانحه دیدگان حادثه حریق لنگرود است، گفت با توجه به سیر درمان مطلوب ارائه شده به این بیماران، به‌زودی تعدادی از آن‌ها مرخص خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
به زودی تعدادی از مصدومان حریق "گام اول رهایی" مرخص می‌شوند

سعید کریمی امروز، ۱۳ آبان ماه به منظور پیگیری امور سلامت سانحه دیدگان حریق کمپ ترک اعتیاد لنگرود به گیلان سفر کرد. وی در بدو ورود به استان گیلان به مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت رفت و از مصدومان این حادثه عیادت کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با مصدومان بستری در بخش‌ها و خانواده‌های آنها گفت‌وگو کرد و در جریان کم و کیف خدمات درمانی ارائه شده قرار گرفت.

کریمی در ادامه در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در جریان این حادثه ۱۷ مجروح و مصدوم به مراکز درمانی ارجاع شدند، اظهار کرد: دو نفر از این مصدومان به دلیل سوختگی سطحی در همان ساعات ابتدایی به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

به زودی تعدادی از مصدومان حریق "گام اول رهایی" مرخص می‌شوند

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ بیمار در مراکز درمانی ما بستری هستند که دو تن از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه و اینتوبه هستند، افزود: ۱۳ تن دیگر نیز که عمدتا از رده سنی ۲۲ تا ۵۷ سال هستند، سوختگی بین ۱۰ تا ۶۰ درصدی دارند.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه امکانات درمانی اعم از تجهیزات و نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در مراکز ما وجود دارد، گفت: بیماران از سطح دریافت خدمات درمانی رضایت کافی دارند.

کریمی با بیان اینکه وزارت بهداشت آماده ارائه هرگونه خدمات به بیماران و سانحه دیدگان در این حادثه است، تصریح کرد: با توجه به سیر درمان مطلوب ارائه شده به این بیماران، به زودی تعدادی از آنان مرخص خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار