معاون پارلمانی رئیس جمهوری:

مدعیان حقوق بشر قاتل امروز زنان و کودکان فلسطینی شده‌اند

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت کشورهایی همچون اسرائیل، آمریکا و ایادی استکبارش که تا دیروز خود را حامی حقوق زنان و کودکان می دانستند امروز مردم بی دفاع فلسطین به ویژه زنان و کودکان مظلوم را به فجیع ترین شکل ممکن قتل عام می کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدعیان حقوق بشر قاتل امروز زنان و کودکان فلسطینی شده‌اند

سید محمد حسینی روز شنبه در آئین راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۱۳ آبان ۱۳۵۷ یکی از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است که دانش آموزان در اعتراض به رژیم پهلوی و دخالت های آمریکا به صحنه آمدند و مورد آماج حملات قرار گرفتند و فرزندان این مرز و بوم به خاک و خون کشیده شدند.

وی با اشاره به شهادت ۳۶ هزار دانش آموز در راه انقلاب افزود: ۴۵ سال قبل و در چنین روزی، تعدادی از دانش آموزان به شهادت رسیدند و این خون‌ها سبب سرنگونی طاغوت شد.

حسینی بیان کرد: امروز در بیش از ۱۲۰ شهر ایران اسلامی علیه ظلم های آمریکا و اسرائیل شعار سر داده می شود، آمریکایی که در همین یک ماه اخیر چه حمایت هایی که از صهیونیست انجام داده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: نیروهای مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز و شکست سنگینی به ارتش اسرائیل وارد کردند که این شکست قابل جبران نیست.

وی ادامه داد: این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت در حال بمباران غزه است.

حسینی اضافه کرد: امروز فلسطین به سلاح های مختلف تجهیز شده است و مثل سال های گذشته نیست که جواب بمباران و حمله اسرائیل را با دست خالی و سنگ می داد، اکنون با پهپاد جواب اسرائیل را می دهد.

وی گفت: امروز محورهای مقاومت از جمله یمن، عراق و سوریه و لبنان بر علیه رژیم صهیونسیتی به میدان آمده اند و برای بسیاری از کشورها در غرب و شرق، جنوب و شمال اثبات شده که این حمله محکوم است.

مدعیان حقوق بشر؛ قاتل امروز زنان و کودکان فلسطینی شده اند

معاون پارلمانی رییس جمهوری تصریح کرد: بمب های یک تنی بر سر زنان و کودکان بی دفاع فلسطین ریخته می شود در حالی که تنها جرم آنها ایمان است و اینکه تنها در کشورشان زندگی می کنند، هرکس در برابر زیاده خواهی آنها ایستادگی کند لقب تروریست به آنها داده می شود.

حسینی بیان کرد: سال گذشته نیز استکبار سعی داشت ایران را به آشوب بکشد اما ورق برگشت و همه دسیسه های آنها با شکست مواجه شد.

وی تاکید کرد: مردم ایران در سراسر کشور اسلامی مطالبه جدی برای پایان حضور اسرائیل در فلسطین و اخراج سفرای آن ها در کشورهای مختلف دارند.

مراسم با شکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال با شکوه تر از گذشته در شهرها و مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد و با حضور قشرهای مختلف مردمی برگزار شد و مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه این خطه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و ایادی استکبار اعلام داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار