استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان عنوان کرد:

سیزدهم آبان روز تقابل حق و باطل در تاریخ انقلاب اسلامی ایران

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی در پیامی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان این روز را روز تقابل حق و باطل در تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سیزدهم آبان روز تقابل حق و باطل در تاریخ انقلاب اسلامی ایران

متن این پیام به این شرح است.

«سیزدهم آبان اگرچه محل تلاقی چند حادثه است، تبعید امام بزرگوار، کشتار دانش‌آموزان در خیابان‌های تهران، اما آن چیزی که این روز را برجسته کرده است، حادثه تصرف و تسخیر سفارت آمریکا یا به معنای درست لانه جاسوسی آمریکا است. مقام معظم رهبری

یوم الله سیزدهم آبان، به عنوان روز تقابل حق و باطل در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، خاطرات سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن جمعی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت (جاسوسخانه) آمریکا در سال ۱۳۵۸ را در خود ماندگار کرده است.
بدون تردید وجه اشتراک این سه واقعه مهم که نقشی بسزا در روند به اهتزاز درآمدن پرچم صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر تارک دنیا داشته اند، دعوت همه ملت‌های آزادیخواه به رادمردی و آزادگی است، اتفاق بسیار مبارکی که این روز‌ها و در سن چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و در روزگاری که ابرقدرت‌ها به دست و پا افتاده اند تا با فشارحداکثری بر مسلمانان مظلوم غزه، شکوه اسلام را زیر سؤال ببرند، فروپاشی هیمنه پوشالی زیاده خواهان و در نطفه خفه شدن دسایس و فتنه‌ها را به پشتوانه همصدایی حق طلبان در گوشه گوشه جهان رقم زده است.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۳ دانش‌آموز شهید استان، این روز عزیز را به همه مردم متدین خراسان جنوبی تبریک و تهنیت گفته، از همه بزرگواران برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه و به تصویر کشیدن صحنه‌هایی ماندنی از شکوه همبستگی ملت و اقتدار ایران عزیز دعوت می‌کنم. امید که با استعانت از الطاف الهی با تداوم این اتحاد‌ها و همصدایی‌ها در سراسر دنیا، به زودی شاهد دنیایی عاری از جنگ و خشونت باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار