دستاوردهای طرح جهادی شهید عجمیان در قم رونمایی شد

قم (پانا) - آیین رونمایی از دستاوردهای گروه‌های جهادی در طرح شهید عجمیان امروز همزمان با سالروز شهادت این شهید در مدرسه امام سجاد(ع) ناحیه 2 آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردهای طرح جهادی شهید عجمیان در قم رونمایی شد

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی اظهار کرد: همدلی و همراهی افراد موجب انجام سخت ترین کارها می شود و انسان وقتی این ایثارگری های گروه های جهادی را می بیند، احساس شعف و شادمانی می کند.

وی با تاکید بر اینکه ترویج روحیه ایثار و شهادت نتیجه قیام و انقلاب امام خمینی(ره) بود، گفت: قم حرم اهل بیت(ع) و آل محمد(ص) است و باید پیام گروه های جهادی و ایثار شهدا را از این نقطه به همه جا منتقل کنیم.

احمدرضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم نیز با اشاره به اینکه مبنای برنامه هفتم توسعه کشور، مردمی سازی است، عنوان کرد: حضور و فعالیت گروه های جهادی مصداق بارز جریان مردمی در بانشاط سازی و تعمیر مدارس است.

وی افزود: حضور و همراهی مردم همواره بابرکت بوده و اجرای طرح های جهادی مثل طرح شهید عجمیان موجب شده تا امکانات و تجهیزات راکد مانده به چرخه عملیاتی شدن بازگردد.

اجتهادی با اشاره به اینکه هر سال میزبان حدود 10 هزار دانش آموز جدید در قم هستیم، گفت: در زمینه ساخت فضای آموزشی، بین سه تا چهار برابر آخرین سال دولت قبل، اقدام صورت گرفته اما بدلیل افزایش دانش آموز، نسبت به میانگین کشوری، 1500 کلاس کمبود داریم.

وی افزود: تا دهه فجر امسال بیش از 250 کلاس درس جدید به مجموعه کلاس های درس مدارس استان افزوده خواهد شد.

در پایان، محمدصالح فلاح زاده مسئول گروه جهادی صاحب الزمان(عج) به نمایندگی از گروه های جهادی، مطالبی را پیرامون اقدامات صورت گرفته، بیان کرد.

در مراسم فوق، یاد و خاطره شهید عجمیان در سالگرد شهادتش گرامی داشته شد و معلمان جهادی و گروه های جهادی منتخب با اهدا لوح تقدیر و هدایایی، مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار