دانش‌آموز بنابی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

ابرجنایتکاران تاریخ چهره منفور خود را در غزه به جهانیان نشان دادند

بناب (پانا) - دانش‌آموز اهل بناب در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بناب گفت صهیونیست‌ها از نظر سیاسی و جغرافیایی رژیمی را به اسم اسرائیل تأسیس کردند و حالا نزدیک به ۷۰ سال است که مردم مظلوم فلسطین را به بدترین شکل ممکن به شهادت می‌رسانند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ابرجنایتکاران تاریخ چهره منفور خود را در غزه به جهانیان نشان دادند

مستعان حیدری در سخنرانی پیش از خطبه های ک نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به شهامت شهید دانش آموز محمدحسین فهمیده گفت: جوانان امروز باید شهید فهمیده را برای خودشان الگو قرار بدهند، چون ایشان از جان شیرین خود گذشت تا خاک و ناموس و اسلام ناب محمدی (ص) آسیب نبیند.

عضو شورای فضای مجازی بسیج دانش آموزی شهرستان بناب گفت: در مناسبت های سیزدهم آبان ماه، در دو مناسبت آمریکایی ها به ملت ایران ضربه زدند و در یک مناسبت ملت ایران به آمریکا ضربه زد. آن دو ضربه ای که آمریکایی ها به ملت ایران زدند؛ اولی تبعید امام خمینی (ره) بود در سال ۱۳۴۳. دومی هم کشتار دانش آموزان توسط دست پرورده های آمریکا در مقابل دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷. ملت ایران هم زمانی ضربه را به آمریکایی ها زد که دانشجویان پیرو خط امام وارد سفارت آمریکا شدند و متوجه اسناد و اسرار نامحسوس شدند و متوجه شدند که سفارتخانه، لانه جاسوسی بوده است.

حیدری در رابطه با حیله و مکر آمریکایی ها خاطرنشان کرد: هر چقدر نزدیکتر آمدند، مأیوس تر شدند. انواع و اقسام حیله ها و نیرنگ ها را به کار بردند. انواع تهدیدها و تطمیع ها را برای به زمین زدن شما ملت به کار بردند.

وی ادامه داد: دشمنان یقین داشتند که با محاصره اقتصادی و با راه انداختن جنگ ۸ ساله، راه به آنچه دلشان میخواهد باز می شود.

خبرنگار دانش آموز : امید اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار