«ید واحده» ویژه برنامه 13 آبان رادیو گفت و گو

تهران (پانا) - مدیر گروه سیاسی و اجتماعی گفت همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی رادیو گفت و گو ویژه برنامه «ید واحده» را به روی آنتن می‌برد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
«ید واحده» ویژه برنامه 13 آبان رادیو گفت و گو

سید وحید موسوی، مدیر گروه سیاسی و اجتماعی رادیو گفت‌وگو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ سلطه‏ آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و جهان است، گفت: در ویژه برنامه «ید واحده» قصد داریم به منوبات مقام معظم رهبری در باب امریکاستیزی و ابعاد تحلیلی رویارویى رژیم آمریکا با نهضت اسلامى و بیدارى اسلامى بپردازیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تسخیر لانه جاسوسی امریکا از سوی حضرت امام (ره) به عنوان انقلاب دوم نامگذاری شده، تحلیل این موضوع و تأثیرات بین المللی آن از رویکردهای اصلی این برنامه است.

وی با بیان اینکه سیاستهای استعماری و استکباری امریکا از دیروز تا امروز ادامه دارد و اشکال جدیدی پیدا کرده، افزود: نگاهی به تحولات این روزهای غزه و محکومیت این دست اقدامات توسط امریکا و رژیم صهیونیستی از جمله موضوعات این برنامه است.

موسوی ادامه داد: در این برنامه با حضور اساتید، صاحب نظران، کارشناسان این حوزه و دانشجویان پیرو خط امام به رمزگشایی از ابعاد مختلف 13 آبان و تحلیل و تبیین مبارزه با استکبار خواهیم پرداخت.

موسوی ادامه داد: در فواصل برنامه ضمن ارتباط با گزارشگران تهران و شهرستان ها به رصد اخبار مربوط به 13 آبان خواهیم پرداخت.

برنامه «ید واحده» به تهیه کنندگی حسین ماکنعلی و اجرای حمید عبیری روز 13 آبان ساعت ۹ تا ۱۲ از شبکه رادیویی گفت و گو بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۳,۵ مگاهرتز و همینطور از طریق نرم افزار کاربردی ایرانصدا قابل شنیدن است.

همچنین علاقمندان می توانند فایل متنی و آرشیو این برنامه‌ها را از طریق سایت این شبکه به نشانی http://radiogoftogoo.ir دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار