مدیر طرح پویش جهادی دبیرستان ماندگار البرز:

طرح کلاس‌های رایگان کنکورماندگار البرز، نیاز دانش‌آموزان را از مراکز مشاوره‌ای برطرف می‌کند

کنکور به فرایندی سه ساله بدل شده است/ کسب رتبه ۱ کشوری رشته هنر، رتبه ۲ کشوری گروه علوم انسانی، بیش از ۸۰ قبولی پزشکی و بیش از ۱۶۷ رتبه زیر ۱۰۰۰ برای گروه ریاضی در دبیرستان ماندگار البرز/ توضیحات کامل کلاس‌های رایگان کنکور طرح جهادی دبیرستان ماندگار البرز

بهارستان دو(پانا)- مدیر طرح پویش جهادی دبیرستان ماندگار البرز کلاس‌های رایگان کنکور مدرسه ماندگار البرز را برطرف کننده نیاز دانش‌آموزان از هر مرکز مشاوره‌ای تحصیلی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح کلاس‌های رایگان کنکورماندگار البرز، نیاز دانش‌آموزان را از مراکز مشاوره‌ای برطرف می‌کند

مدرسه ماندگار البرز تهران که پس از دارالفنون، یکی از نهادهای آموزشی پرافتخار بوده‌است؛ مدرسه منتخب کشور معرفی شده و با هدف ایجاد عدالت آموزشی به حمایت ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار برای محلات کمتر برخوردار در سراسر کشور با ارائه آموزشات برخط و آفلاین برای دانش‌آموزان این مناطق به ویژه مناطق شهرستان‌های استان تهران درحال فعالیت است.

مریم سعدی مدیر طرح پویش جهادی دبیرستان ماندگار البرز در دوره رونمایی طرح‌های رایگان کنکور این مدرسه برای محلات کمتر برخوردار که با حضور علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و قائم‌ مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار در ناحیه دو بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز با نوید برگزاری کلاس‌های رایگان کنکور برای دانش‌آموزانمان در اینجا هستیم. کنکور دیگر مقوله‌ای دست نیافتنی نیست؛ اگر باور کنیم، بپذیریم و همراه شویم و امید داشته‌ باشیم که با سخت‌کوشی و تلاش هر ناممکنی، ممکن و میسر است.

سعدی در خصوص تغییرات حادث شده در کنکور تشریح کرد: با تغییراتی که با پیگیری شورای عالی انقلاب فرهنگی اتفاق افتاد، کنکور از فضای رقابتی گاهی ناسالم به فرایندی سه ساله بدل شده است. از این رو دیگر برای موفقیت در پذیرش در دانشگاه‌های برتر ما صرفا نگاهمان به یک روز در تیرماه یا روز دیگری نیست که قرار باشد در آن روز در یک مسابقه تستی شرکت کنیم و سواد کنکور را محک زنیم بلکه این مسئله یک قسمتی از ارزیابی و نمره پذیرش است.

وی با استناد به رتبه‌های برتر سال گذشته دبیرستان ماندگار البرز افزود: در یک فرایند سه ساله، هرساله در امتحان نهایی نمرات شما دانش‌آموزان ثبت می‌شود و بخشی از کارنامه کنکورتان خواهد بود. چیزی که اگر در این فرایند در این سه سال به آن توجه شود قطعا موفقیت را با شیبی ملایم و توجه فرایندی در دستان خود خواهید داشت؛ اتفاقی که حاصل آن بیش از ۸۰ پذیرش شده پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دبیرستان ماندگار البرز است، همچنین بیش از ۱۶۷ رتبه زیر ۱۰۰۰ برای گروه ریاضی، رتبه ۲ کشوری برای گروه علوم انسانی و موفقیت‌های دیگر که در این سال‌ها در این مجموعه برقرار شده است.

مریم سعدی با بیان کامل نکات مربوط به کلاس‌های رایگان کنکور طرح جهادی دبیرستان ماندگار البرز گفت: ما بهترین اساتید خود را در کلاس‌های رایگان کنکور برای دختران و پسران خوب سرزمینم به ارمغان آورده‌ایم که اگر خدا بخواهد در روزهای شنبه تا پنجشنبه، در روزهایی که مدرسه دارید از ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر و در روز پنجشنبه از ساعت ۸ صبح کلاس‌های کنکور دبیرستان البرز طبق تقویم اجرایی به شکل آنلاین برگزار می‌شود و ما از طریق استودیو شهید آوینی دبیرستان ماندگار البرز در خدمت شما هستیم.

مدیر طرح پویش جهادی مدرسه ماندگار البرز اذعان کرد: کلاس‌ها با اساتید برتر دبیرستان ماندگار البرز در خانه‌های شما آمده و شما عزیزان می‌توانید در هر سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی پایه دهم، یازدهم و دوازهم در این کلاس‌ها شرکت کنید. توجه داشته باشید که ما وبینارهایی رایگان با مشاوره‌های تکنیکی داریم که مطابق تقویم اجرایی با شیوه‌های لازمه برگزار می‌شود و سایر نیازمندی‌های دیگری که دانش‌آموز برای رسیدن به موفقیت نیاز دارد را در این وبینارها عرضه می‌کنیم و نیاز دانش‌آموزان عزیز ما از مراجعه به تمامی مراکز مشاوره‌ای که خدمات مشاوره‌ای تحصیلی ارائه می‌دهند، برطرف می‌شود؛ صرفا با باور، امید و همراهی شما.

این شخص مسئول فرایند آموزش را فرایندی تدریجی و زمان‌بر خواند و عنوان کرد: فرایند آموزش، فرایندی زمان‌بر است و کسی که می‌خواهد موفق بشود ملزم بوده که از خاطر نبرد تمامی دانش‌آموزان موفق هم در جامعه آماری مجموعه ماندگار البرز و ۲۰۰۰ دانش‌آموز پسری که سالانه در سه پایه و سه رشته مشغول به تحصیل هستند؛ همین فرایند را می‌گذرانند. موفقیت برای موفق‌ترین‌ها صرفا با سخت‌کوشی محقق شده و هیچ راه و اکسیری عجیب و غریب برای رسیدن به موفقیت و کسب کرسی‌های برتر کنکور وجود ندارد؛ جز امید، جز سخت‌کوشی و البته آموزش‌های مناسب که ما تصمیم گرفتیم و با حمایت مسئولین آن را در خانه‌های شما به ارمغان بیاوریم.

طراح و برنامه‌ریز آموزشات دبیرستان ماندگار البرز با تقدیر از علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و قائم مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار ادامه داد: خواهران خوبم توجه داشته باشید که من شخصی از جنس شما و از میان شما هستم که از منطقه جنوب ایران تحصیل کرده و دانشگاه رفته و اکنون در این جایگاه قرار دارم و من کمتر تیمی را دیدم که اینگونه دغدغه‌مندانه تمام فکر و ذکر و آرمانشان کمک به همنوع باشد؛ و در انتهای این تفکر عشق، نوع دوستی و غیرتی که موج می‌زند که این تیم را ساعات متوالی در تمامی لحظات شبانه‌روز باعث شده به یاد شما عزیزان و سایر مناطق و محلات کل ایران باشد. خدا را برای حضور انسان‌هایی که به ما یادآور می‌شوند انسانیت زنده و درحال جریان است شکر می‌کنیم.

مریم سعدی مدیر طرح پویش جهادی دبیرستان ماندگار البرز در پایان خاطرنشان کرد: از طریق مدارس خود و یا از طریق مراکزی که تشکیل می‌شوند و شما را ثبت‌نام می‌کنند در کلاس‌های ما شرکت کنید؛ اگر به دلیلی نتوانستید در کلاس‌های آنلاین ما شرکت کنید، جزوات و فایل آفلاین کلاس‌ها را بر روی سایت دبیرستان ماندگار البرز به نشانی mandegaralborz.sch.ir قرار می‌دهیم که وارد قسمت محتواهای آموزشی آفلاین پویش جهاد علمی شوید و کلیه تدریس اساتید را در سال گذشته و امسال به شکل آفلاین ملاحظه کنید. ما با تمام توان خود در خدمت شما هستیم و امیدواریم که بتوانیم خدمتگزاران خوبی باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار