رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی

سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان است

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان است. ۱۳ آبان ماه روزی به یاد ماندنی در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۱۴۱۹۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان است

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: روزی که نسل جوان و دانش آموزان ایران اسلامی استقامت، ایستادگی و وحدت خویش را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که از توطئه های آمریکا و استکبار جهانی آگاهند و اجازه نخواهند داد که اهداف سلطه گران در این مرز و بوم عملی شود. ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور سه واقعه مهم و تاریخ ساز یعنی تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه،به شهادت رساندن دانش آموزان و مردم معترض به رژیم پهلوی و تسخیر سفارت آمریکا است. این وقایع ماندگار نقش اثرگذار دانش آموزان و دانشجویان در اصلاح جامعه و مقابله با دشمنان ملت را نمایان کرد که با تکیه بر بصیرت و دانش اندوزی همچون دژی مستحکم در مقابل مستکبران عالم ایستادند و بر آرمان های انقلاب اسلامی پافشاری کردند.

وی ادامه داد: آبان امسال با قیام طوفان الاقصی مردم مظلوم و در بند فلسطین متقارن شده و اهمیت روز مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل را صد چندان ساخته است. امسال درحالی شعار کوبنده و ضد استکباری «مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسرائیل» را در گوش ظالمان کودک کش فریاد می زنیم که داغ پیکرهای سوخته کودکان و نوجونان مظلوم غزه در سینه داریم پس این بار همنوا با مردم خشمگین و دلسوخته از جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر گیتی، از ظالمان و مدعیان دروغین حقوق بشر و در رآس آن ها دولت جنایت پیشه آمریکا، با شعار «هیهات مناالذلّه» حقانیت اسلام، گفتمان انقلاب اسلامی ایران اسلامی و مردم مظلوم فلسطین را فریاد خواهیم کشید و با اعلام پیام اقتدار ایران، محاسبات دشمنان را درهم خواهیم شکست، زیرا آمریکا را هم چنان شیطان بزرگ و اصلی‌ ترین دشمن خود و جامعه بشری می‌دانیم.

روحانی گفت: اکنون زمان آن است که در سالروز تسخیر لانۀ جاسوسی، روز دانش‌ آموز و تبعید پرچم‌ دار و آموزگار انقلاب اسلامی ایران، شما دانش‌ آموزان و پاره‌ های دلِ ملت غیور ایران با حضوری آگاهانه به جهانیان ثابت کنید که قدر استقلال و جمهوری اسلامی را می‌ دانید و همواره یاور مظلومان و دشمن ستمگران جهان خوار می باشید و با آگاهی و عقلانیت، روحیه آزادگی، ایثار و مقاومت را سرلوحۀ کار خود قرار می‌ دهید از شما عزیزان دعوت می‌کنم با درک شرایطِ کنونیِ ایران و منطقه، در برابر تلاش مذبوحانه مزدوران نظام سلطه در راه اندازی جنگ ترکیبی علیه جوانان این مرزو بوم هوشیار بوده، اتحاد و یکدلی خود را به رخ دشمنان کشیده و در کنار اقشار مختلف مردم بیدار و موقعیت‌ شناس،حماسه ای دیگر در این همایشِ ملی خلق نماییدو با تبعیت از رهنمودهای روشنگرانۀ مقام معظم رهبری مدظله‌ العالی سیاست‌ های زیاده‌ خواهان استکبار جهانی را محکوم کنید و بار دیگر با آرمان‌ های بلند امام راحل (ره) و شهدای گران‌ قدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایید.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار