مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

رهنمود گرفتن دانش‌آموزان از بیانات مقام معظم رهبری آنها را در مسیر رشد و تعالی انقلاب قرار می‌دهد

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت رهنمود گرفتن دانش‌آموزان از بیانات مقام معظم رهبری در کلام گوهربارشان می‌تواند دانش‌آموزان را استکبارستیز تربیت کند و آنها را در مسیر رشد و تعالی انقلاب قرار دهد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رهنمود گرفتن دانش‌آموزان از بیانات مقام معظم رهبری آنها را در مسیر رشد و تعالی انقلاب  قرار می‌دهد

در آستانه سیزدهم آبان‌ماه و روز دانش‌آموز، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: یکی از اتفاقات خوبی که هر سال دانش آموزان منتظر آن هستند، حضورشان در محضر مقام معظم رهبری است که بسیار برای آنها ارزشمند است.

اکبر رحمتی افزود: امسال نیز الحمدلله تعدادی از دانش آموزان استان و کشورمان خدمت مقام معظم رهبری رسیدند و از بیانات ایشان بهره بردند.

وی افزود: این مناسبت بزرگ امسال اهمیت ویژه ای دارد. به دلیل حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب و ستمگر و ویرانگری هایی که به صورت ناجوانمردانه انجام می دهد و اهمیت این امر در این شرایط کنونی با رهنمود گرفتن دانش آموزان از بیانات مقام معظم رهبری در کلام گوهربارشان می تواند دانش آموزان را استکبارستیز تربیت کند و آنها را در مسیر رشد و تعالی انقلاب و پیروزی غزه قرار دهد.

دانش آموز خبرنگار: زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار