یک دانش‌آموز کلاس اولی به مناسبت روز دانش‌آموز:

می‌خواهم برای کشورم مفید باشم

تهران (پانا) - دانش‌آموز کلاس اولی با بیان اینکه آرزو دارد در آینده یک پلیس مهربان و وظیفه‌شناس شود، بر مفید بودن خود برای کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
می‌خواهم برای کشورم مفید باشم

سهیل باقری، دانش آموز مجتمع آموزشی سروش منطقه 4 در گفت‌ و‌ گو با پانا به مناسبت روز دانش آموز عنوان کرد: «درس وکتاب برای همه ما مثل یک دوست و همراه همیشگی و البته با فواید بسیار بوده و است.. اهمیت کتاب و کتابخوانی از گذشته های دور مورد توجه قرار گرفته و من به مدرسه آمده ام تا درس های زیادی یاد بگیرم، از جمله درس وظیفه شناسی، درس مسئولیت پذیری، درس نوع دوستی و دیگر دروس علمی و تربیتی را به خوبی یاد بگیرم.»

باقری درباره شغل آینده خود اضافه کرد: «در دوران کودکی هنگامی که برای گردش و یا خرید به خیابان می‌رفتم، به فعالیت های پلیس های راهنمایی و رانندگی با دقت نگاه می کردم و آرزو داشته و دارم در آینده یک روزی من هم مثل آنها پلیس قانونمند و خوش اخلاقی شوم و آن را بعنوان شغل آینده خود انتخاب کرده ام.»

وی در پایان با بیان اینکه می خواهم برای کشورم مفید باشم، خاطرنشان کرد: «من با تمام توان و علاقه خود درس می خوانم تا یک روزی برای خود و خانواده و جامعه ام افتخارآفرینی کنم و بتوانم پاسخگوی زحمات همه کسانی باشم که به من چیزی آموختند. به خصوص آنها پدر و مادرم.»

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار