‌پسران تیم والیبال ساحلی ایران در راه تایلند

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال پسر ایران روز یکشنبه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم تایلند خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
‌پسران تیم  والیبال ساحلی ایران در راه  تایلند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال از ۱۷ تا ۲۱ آبان ‌در شهر روی‌ات تایلند برگزار خواهد شد و ۳۲ تیم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

۲۸ تیم با توجه به رنکینگ سهمیه دریافت کرده و به صورت مستقیم وارد مسابقات خواهند شد که تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال ایران هم جزء این تیم‌هاست و ۴ تیم دیگر هم پس از موفقیت در مرحله مقدماتی مجوز حضور در مسابقات را خواهند یافت. حنیف چوگان، مهدی علیزاده، محمدمهدی رضایی، توحید حق پناه، حبیب ناصری و علی قربان پسندی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال هستند که تمرینات خود را از تاریخ ۶ بهمن ماه آغاز کرده‌اند و اردوی آن‌ها متصل به اعزام خواهد بود.

البته از میان این بازیکنان حبیب ناصری و علی قربان پسندی تیم اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان این رده سنی خواهند بود و پرویز فرخی به عنوان سرمربی و امید مهتاب به عنوان سرپرست این تیم را در تایلند همراهی خواهند کرد. حنیف چوگان، مهدی علیزاده، محمدمهدی رضایی، توحید حق پناه هم جزء تیم‌های رزرو اول و دوم هستند که در صورت نیاز به مسابقات اعزام خواهند شد.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال یکشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۸ به تایلند اعزام خواهند شد و ۱۰ صبح روز بعد به شهر برگزاری مسابقه خواهند رسید. بازیکنان یک روز پیش از آغاز مسابقات در محل برگزاری مسابقه خواهند بود، تا تمرین کنند و با آمادگی هر چه بیشتر در این رقابت‌ها حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار