رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

نهضت سوادآموزی وظیفه توسعه و تعمیق سواد و دفاع از هویت بزرگسالان را برعهده دارد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه وظیفه این سازمان‌ توسعه و تعمیق سواد و دفاع از هویت بزرگسالان در حوزه آموزشی است، گفت در تولید محتوا، باید به سواد مالی، عاطفی، تربیتی و استفاده از تکنولوژی‌های روز توجه شود که در واقع به نظام دانایی آموزش بزرگسالان توجه شده و از آن دفاع می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نهضت سوادآموزی وظیفه توسعه و تعمیق سواد و دفاع از هویت بزرگسالان را برعهده دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی علیرضا عبدی با هدف تبیین فرایند تألیف و نونگاشت محتواهای دوره سوادآموزی و تحکیم سواد، تبیین انتظارات آموزشی و مبانی علمی راهنماهای آموزش و دریافت دیدگاه‌ها، انتظارات و سیاست‌های سازمان، با مدیران مؤسسه آذین آریاز دیدار کرد.

در این نشست عبدی اظهار داشت: آموزش بزرگسالان یکی از نیازهای ضروری کشور است و با توجه به غیررسمی بودن این نوع آموزش، سازمان مهضت سوادآموزی به راحتی می‌تواند پاسخگوی نیازهای اساسی جامعه هدف در تولید محتوا باشد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه وظیفه ما در این مقطع، توسعه و تعمیق سواد و دفاع از هویت بزرگسالان در حوزه آموزشی است، گفت: در تولید محتوا، باید به سواد مالی، عاطفی، تربیتی و استفاده از تکنولوژی‌های روز توجه شود که در واقع به نظام دانایی آموزش بزرگسالان توجه شده و از آن دفاع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف که اعتبارات آموزشی و فرهنگی دارند استفاده شود، توصیه کرد: در ارزشیابی تحصیلی به نوع توصیفی کاربست ارزشیابی عملکردی توجه کرده و در ارائه مفاهیم آموزشی به اصل یکپارچگی مفاهیم عمل شود.

در پایان رئیس سازمان نهضت سوادآموزی باتوجه به شرایط روز جامعه، بر ارائه آموزش‌ها به طریق آموزش مجازی و مدل‌های جدید آموزش تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار