یکی از ارکان فعلی جامعه رسانه‌ها هستند

اصفهان (پانا) - مدیر خبرگزاری فارس گفت یکی از ارکان فعلی جامعه، رسانه‌ها هستند که نقش مهمی در بیان واقعیت‌ها دارند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از ارکان فعلی جامعه رسانه‌ها هستند

محمد رضا شواخی مدیر خبرگزاری فارس در گفت‌و‌گو با پانا اصفهان گفت: یکی از ارکان فعلی جامعه، رسانه ها هستند که نقش مهمی در بیان واقعیت ها دارند.

وی افزود: وظیفه ما رسانه هاست که به نحو شایسته با روایت دقیق و آنچه نیاز مخاطب است را در برابر کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان ها و زنان و کودکان ارائه دهیم.

شواخی در ادامه گفت: هرچند که نمی‌شود وقایع فجیع غزه را با فیلم و و تصویر و بیان و خبر مکتوب کاملا نشان داد، ولی وظیفه ماست که بتوانیم گوشه ای از این عملیات وحشیانه را به مردم اطلاع رسانی کنیم و افکار عمومی جهان و کشور و بویژه نسل جوان را با هویت واقعی رژیم غاصب اسرائیل آشنا کنیم.

در ادامه محسن شکیب فرد مسئول بسیج رسانه سپاه صاحب الزمان در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: رژیم کودک کش اسرائیل با حملات وحشیانه خود می‌خواهد آبروی از دست رفته خود را برگرداند و همان طور که حضرت آقا فرمودند: این هیمنه اسرائیل شکسته شده و جبران ناپذیر خواهد بود.

وی افزود: امروز هم اصحاب رسانه وظیفه خود دانستند در بوستان شهدای رسانه گرد هم بیایند و انزجار خود را از جنایات اسرائیل به مردم شهیدپرور اصفهان نشان دهند.

دانش آموز خبرنگار: محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار