فرمانده بسیج دانش‌آموزی پاکدشت خبر داد:

آیین افتتاح ۱۳۵۸ واحد بسیج دانش‌آموزی در سراسر کشور

پاکدشت (پانا) - فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان پاکدشت، از افتتاح ۱۳۵۸ واحد بسیج دانش‌آموزی در سراسر کشور در مدارس غیردولتی خبر داد و بر الزام جهاد همه‌جانبه نیروهای بسیجی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح ۱۳۵۸ واحد بسیج دانش‌آموزی در سراسر کشور

مرتضی سمیع در آئین افتتاحیه آموزشگاه شهید علی لندی در پاکدشت در ابتدا با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) بیان کرد: سیج مدرسه عشق است. بسیج مکتبی‌ است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت سر دادند. همواره خدای متعال را شکر می‌کنم که توفیق پوشیدن لباس مقدس بسیج و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مدرسه را به من عطا کرد.

وی در ادامه افزود: ما از نسل حسین فهمیده‌هایی هستیم که پیروزی‌شان در نبرد نابرابر، تداعی‌کننده‌ی پیروزی خون بر شمشیر بود. ما حافظ چادر دخترانی هستیم که در راه ارزش‌های الهی و انسانی، زندگی خود را دادند تا معنای واقعی آزادی را نشان دهند. ما با این شهیدان و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان بسته‌ایم که تا آخرین قطره خون از ارزش های اسلامی و انقلابی دفاع کنیم.

سمیع سپس ادامه داد: امروز به یاد سیزده آبان سال ۱۳۵۸، آیین افتتاح ۱۳۵۸ سنگر انقلاب و واحد بسیج دانش‌آموزی در مدارس غیر دولتی سراسر کشور برگزار می‌شود. امیدواریم بتوانیم با جهاد همه‌جانبه و انجام برنامه های متنوع علمی، فرهنگی تربیتی، ورزشی و جهادی، بسط و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی به تمام دانش آموزان عزیز مدارس غیردولتی، برای آینده‌ی ایران عزیز جانانه سربازی کنیم.

وی در پایان گفت: آرمان همه‌ ما، آزادی قدس شریف، نابودی غده سرطانی اسراییل، عزت و شوکت اسلام و مسلمین و سعادتمندی همه بشریت است. امیدوارم به عنایت حضرت ولی عصر(عج)، بتوانیم به رسالت عظیم خود برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و عمل کنیم.

خبرنگار سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار