مدیر دبستان پسرانه شهید سلیمی جهرمی کهریزک خبر داد؛

نواختن زنگ آب با هدف آموزش مصرف بهینه آّب در دبستان شهید سلیمی کهریزک

کهریزک (پانا) - مدیر دبستان پسرانه شهید سلیمی جهرمی کهریزک از نواختن زنگ آب و برگزاری نمایشگاه دست سازه‌های دانش‌آموزان با هدف آموزش مصرف بهینه آب با حضور مدیر آموزش و پرورش کهریزک و مدیر عامل آبفای منطقه ۶ تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ آب با هدف آموزش مصرف بهینه آّب در دبستان شهید سلیمی کهریزک

ژاله هلالی، مدیر دبستان پسرانه شهید سلیمی جهرمی کهریزک در تشریح این خبر گفت: نواختن زنگ سراسری آب، در کنار برپای نمایشگاهی در خصوص آموزش صرفه‌جویی در مصرف آن به همت پرسنل، انجمن اولیا و مربیان و دانش‌آموزان دبستان شهید سلیمی جهرمی صورت گرفت.

هلالی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آموختن توجه به اهمیت جایگاه آب در زندگی دانست و بیان کرد: آیین نواختن زنگ آب و برگزاری نمایشگاه دست سازه‌های دانش‌آموزان با هدف افزایش آگاهی دانش‌آموزان و خانوادهای آنان در خصوص نحوه صحیح استفاده از این نعمت الهی و توجه به کمبود منابع آبی برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نقاشی، کاردستی، پروژه ، تحقیقات دانش‌آموزان دبستان با موضوعاتی مانند کمبود آب و خشکسالی، صرفه‌جویی در مصرف آب، منابع آبی کشور به معرض نمایش گذاشته شد.

مدیر دبستان پسرانه شهید سلیمی جهرمی به جایگاه دانش‌آموزان در حفظ منابع آبی اشاره کرد و افزود: در این برنامه دانش‌آموزان به عنوان نگهبان آب موظف شدند مراقبت از این نعمت الهی را به خوبی انجام دهند خود نیز در استفاده از آب دقت لازم را داشته باشند.

در پایان مراسم به دانش‌آموزانی که در نمایشگاه شرکت بودند تقدیر و به سه اثر برگزیده هدایای نفیسی اهدا شد.

خبرنگار: لیلاسادات کربلائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار