سردار نقدی:

دانش‌آموزان جنایت و تجاوز آمریکا را تبیین می‌کنند

جنگ امروز غزه توسط آمریکا اداره می‌شود/ مقاومت در مقابل استکبار در فلسطین متولد شد

تهران (پانا) - رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت دانش‌آموزان جنایت و تجاوز آمریکا را تبیین می‌کنند و با موضوع استکبارستیزی کاردستی‌های خود را ارائه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان جنایت و تجاوز آمریکا را تبیین می‌کنند

سردار محمدرضا نقدی در نشست خبری بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ضمن گرامیداشت یاد شهدای غزه، اظهار کرد: استعمار غربی چهره خود را بزک کرده و به عنوان مدعی اصلی حقوق بشر خود را نشان داده است که امروز این نقاب فروریخت.

وی افزود: در حالی که غربی‌ها سال گذشته به دلیل فوت خانمی در سالن ارشاد نیروی انتظامی فوت کرد، خود را حامی حقوق بشر و زن نشان می‌دادند، امروز هزاران کودک را قطعه قطعه کردند و اوج قساوت را نشان دادند.

وی با بیان اینکه مقاومت در مقابل استکبار در فلسطین متولد شد، گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در دوره حیات خود سه دوره را طی کرده است؛ در دوره اول این رژیم در تمامی مبارزات پیروز شد. دوره دوم از مقاومت لبنان شروع شد که جنگ ۳۳ روزه رخ داد و همچنان در مقابل مقاومت غزه شکست خورد. دوره سوم نیز با طوفان الاقصی آغاز شد و از روز دوم شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی شکست خورد و این جنگی که امروز شاهد آن هستیم، توسط آمریکا اداره می‌شود. اینها روی چنگیز مغول و هیتلر را سفید کرده‌اند.

وی ادامه داد: با وقایع اخیر در سرزمین‌های اشغالی، شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی با دام خود به تله افتادند و چهره واقعی استکبار و استعماری آنها برای نسل امروز آشکار شد. مردم آزادی خواه جهان در حمایت از فلسطین به خیابان ها آمدند و علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند، این حرکت بی سابقه ای است که شکل گرفت.

وی در تشریح راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، گفت: امسال راهپیمایی متفاوت ۱۳ آبان با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» راس ساعت ۹:۳۰ برگزار خواهد شد. در مراسم تهران، از رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت شده است که سخنرانی کنند.

وی اضافه کرد: امسال شکایت مردم ایران از آمریکا در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را خواهیم داشت که ثبت می‌شود؛ حقوقدانان مومن متن را تنظیم کرده‌اند و تا مرحله اجرا تعقیب خواهد شد.

سردار نقدی تاکید کرد: از ویژگی‌های دیگر برنامه امسال حضور دانش آموزان است که با موضوع استکبارستیزی کاردستی‌های خود را ارائه می‌کنند تا جنایت و تجاوز آمریکا تبیین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار