انتصاب رئیس کمیته المپیاد زیست‌شناسی در باشگاه دانش‌پژوهان جوان

تهران (پانا) - سید رضا حسینی، رئیس سازمان دانش‌پژوهان جوان در حکمی محمد نوروزی را به عنوان رئیس کمیته علمی المپیاد زیست‌شناسی منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب رئیس کمیته المپیاد زیست‌شناسی در باشگاه دانش‌پژوهان جوان

به گزارش روابط عمومی باشگاه دانش‌پژوهان جوان، رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان در جلسه‌ای با کمیته علمی المپیاد زیست‌شناسی، ضمن قدردانی و تشکر از زحمات حسین‌خانی، در حکمی محمد نوروزی را به عنوان رئیس کمیته علمی المپیاد زیست‌شناسی منصوب کرد و گفت: کمیته‌ علمی این المپیاد در این‌ سال‌ها بسیار درخشان ظاهر شده و موجب افتخار جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های بین‌المللی شده‌اند.

حسینی در ادامه افزود: با توجه به تعهد، تخصص و سوابق ارزنده دکتر نوروزی در حوزه نخبگان از او انتظار می‌رود تا با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «قانون‌مداری» و «نخبه‌پروری» در جهت اهداف باشگاه اقدام کند.

سیدرضا حسینی علاوه بر انتظار اقدامات تحول‌گرایانه، از رئیس جدید کمیته علمی المپیاد زیست‌شناسی خواستار پررنگ‌ شدن فعالیت‌های بین‌المللی، استفاده از ظرفیت نخبگان جوان در کمیته‌ علمی و فراهم آوردن فرصت توانمندسازی و فعالیت نخبگان پس از دوران المپیاد شد.

لازم به ذکر است محمد نوروزی دارنده مدال طلای المپیاد دانشجویی، سرپرست تیم المپیاد دانشگاه علوم‌پزشکی تهران و علوم پزشکی شهید بهشتی و از مدرسین سابق المپیاد زیست‌شناسی باشگاه دانش‌پژوهان جوان بوده‌است.

از سوابق دیگر وی می‌توان به رتبه تک رقمی کنکور سراسری و دانش‌آموختگی پزشکی و MPH دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد که هم‌اکنون رزیدنت دکتری تخصصی جراحی ارتوپدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار