نگرانی رژیم صهیونیستی از سخنرانی جمعه آینده سید حسن نصرالله

تهران (پانا) - منابع لبنانی با اشاره به سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان در روز جمعه، از تحولات شتاب‌زده تا روز سخنرانی سید حسن نصرالله خبر دادند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نگرانی رژیم صهیونیستی از سخنرانی جمعه آینده سید حسن نصرالله

سید حسن نصرالله ساعت ۳ بعد از ظهر جمعه آینده به وقت محلی لبنان در مراسم گرامیداشت شهیدانی که در راه قدس و در دفاع از غزه و ملت فلسطین و مقدسات به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند، سخنرانی خواهد کرد.

منابع آگاه لبنانی به الجمهوریه گفتند: اعلام زمان سخنرانی نصرالله که اولین سخنرانی وی از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی محسوب می شود، به مثابه پاسخ به سئوالاتی است که در داخل و خارج لبنان درباره دلایل سکوت نصرالله مطرح می‌شود که اسرائیل و متحدانش و همه طرف‌های دخیل در جنگ اسرائیل علیه غزه و رویارویی میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی را نگران کرده است.

این منابع بیان کردند: روزهای مانده تا این سخنرانی شاهد تحولات در جنوب و در غزه خواهد بود به ویژه در پرتو تبدیل و عقب نشینی در مواضع آمریکا و متحدان حامی اسرائیل با توجه به شکست این رژیم در حمله به غزه برای نابودی حماس آنگونه که تهدید کرده بود و نیز افزایش خشم جامعه جهانی از جنایات این رژیم در شهید کردن حدود ۸۰۰۰ نفر از ساکنان غزه که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

این منابع افزودند: مواضعی که نصرالله اعلام خواهد کرد در مرحله کنونی و آتی در ابعاد داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی بسیار مهم خواهد بود.

از ۱۵ مهرماه که عملیات طوفان الاقصی آغاز شد، اذهان جهانی و به ویژه مقامات رژیم صهیونیستی آماده سخنرانی سید حسن نصرالله هستند ولی سکوت وی در این مدت موجب نگرانی مقامات تل آویو شد و بر کابوس آنها افزود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار