۱۵۰۰ دستگاه ون، مینی‌بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می‌شود 

تهران(پانا)- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام تفاهم با شرکت‌های خودروسازی برای تولید و تحویل ۳۵۰۰ دستگاه انواع خودرو در بخش مسافری، گفت در صدد هستیم تا پایان امسال ۱۵۰۰ دستگاه ون، مینی‌بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی‌ افزوده شود.

کد مطلب: ۱۴۱۷۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۰۰ دستگاه ون، مینی‌بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می‌شود 

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در آیین تجلیل از فعالان حمل و نقل جاده‌ای، گفت: با وجود کمبود منابع و اعتبارات، تجلیل از فعالان حمل و نقل جاده‌ای در صدر برنامه‌های سازمان قرار دارد و وعده ما به وزیر راه و شهرسازی این است که تا پایان امسال ۱۵۰۰ دستگاه ون، مینی‌بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال جاری اضافه شود.

تفاهم با شرکت‌های خودروسازی برای تولید و تحویل ۳۵۰۰ دستگاه انواع خودرو در بخش مسافری

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، افزود: به منظور تحقق این مهم تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های خودروساز داخلی منعقد شده که بر مبنای آن، تا پایان سال آینده ۳۵۰۰ دستگاه انواع خودرو در بخش مسافری تولید و تحویل سازمان راهداری شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به خدمات این سازمان به زائران اربعین حسینی اشاره و تاکید کرد: با راه‌اندازی و تجهیز پارکینگ برکت در مرز مهران در اربعین امسال تلاش کردیم مشکلات سال‌های گذشته در بخش حمل و نقل عمومی برای رانندگان و زائران کمتر شود.

محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای اربعین با ۳ هزار میلیاردتومان ایمن‌سازی شد

امانی تصریح کرد: از سویی ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهینه‌سازی و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای اربعین هزینه و زمینه افزایش ایمنی سفرهای اربعین حسینی شد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد: حجم بسیار بالای خدمات‌رسانی به ۴ میلیون و ۵۰ هزار زائر در مسیرهای رفت و همین تعداد زائر در سفرهای برگشت در بازه زمانی کوتاه ایام سفرهای اربعین و همچنین خدمت‌رسانی بلادرنگ به زائران حرم رضوی در دهه پایانی ماه صفر، حکایت از تلاش جهادگونه تلاشگران و فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و راهداری کشور اعم از رانندگان، تشکل‌های صنفی، شرکت‌های حمل و نقل، راهداران و همکاران این سازمان دارد که به سهم خود از این حضور و خدمت‌رسانی عاشقانه به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به این که رفع برخی کاستی‌ها نیازمند موارد قانونی است، ابراز امیدواری کرد تا در برنامه هفتم و با پیگیری‌های لازم از مراجع مربوطه بخش قابل توجهی از مشکلات زحمتکشان این بخش برطرف شود.

در این مراسم که همزمان با نشست مدیران ستادی و استانی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد، با حضور فعالان و تلاشگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که اربعین امسال افتخار خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی را داشتند، از نمایندگان و برگزیدگان منتخب این حوزه تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار