کتاب «معصومه آل محمد (ص)» در قم نقد و بررسی شد

قم (پانا)- نشست نقد و بررسی کتاب «معصومه آل محمد (ص)» همزمان با ایام رحلت کریمه اهل بیت(س) با حضور نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های قم و بوشهر در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «معصومه آل محمد (ص)» در قم نقد و بررسی شد

نشست نقد و بررسی کتاب «معصومه آل محمد (ص)» همزمان با ایام رحلت کریمه اهل بیت(س) با همکاری کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و ادارات کل کتابخانه های عمومی قم و بوشهر برگزار شد.

در این نشست آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و نویسنده کتاب «معصومه آل محمد (ص)» به ارایه توضیحاتی در خصوص کلیات این کتاب و روند نگارش آن پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام محمدتقی قادری، استاد حوزه و دانشگاه و منتقد این کتاب نکات قوت و ضعف کتاب را تشریح کرد.

مهدی توکلیان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم نیز عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص کتاب و کتابخوانی تاکیدات فراوانی دارند و فرمودند، امروز کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی بلکه یک واجب دینی است.

توکلیان بیان کرد: این امر موجب افتخار است که نمایندگان ولی فقیه در استانهای قم و بوشهر همواره نسبت به تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهتمام داشته اند.

وی بیان داشت: امروز در سطح کشور ۳۷۰۰ کتابخانه عمومی با حضور ۸هزار کتابدار مشغول به فعالیت است و کتابخانه های عمومی از مناطق عشایری و روستایی گرفته تا مناطق شهری و مراکز استانها برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر است.

در نشست فوق، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه (س) و نماینده ولی فقیه در استان قم، نویسنده کتاب های «معصومه آل محمد (ص) و «شرح بزرگ زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه (س)»، حسین غریب مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، حجت الاسلام علی اشرف عبدی مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، اسماعیل رهنورد مدیر کتابخانه مسجد اعظم قم، مهدی محمدی شجاعی مدیر کتابخانه دانشگاه ادیان و مذاهب قم و جمعی از کتابداران و فعالان فرهنگی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار