پیام تبریک رئیسی درپی نایب‌ قهرمانی کشورمان در رقابت‌های پارآسیایی

تهران‌(پانا) - رئیس‌جمهوری ایستادن تیم کشورمان در جایگاه دومی رده‌بندی مدالی چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی هانگژو را به یکایک قهرمانان و ورزشکاران و دست‌اندرکاران این تیم تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۱۷۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیسی درپی نایب‌ قهرمانی کشورمان در رقابت‌های پارآسیایی

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک ایستادن تیم کشورمان در جایگاه دومی رده‌بندی مدالی بازی‌های پارآسیایی هانگژو، نوشت: چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی هانگژو برای ورزش ایران اسلامی، سراسر عزت و سربلندی بود و جمعی از ورزشکاران با اراده و با انگیزه ایرانی آنچنان مقتدرانه رقابت کردند و چنان متعصبانه ایستادند که جایگاه دومی رده‌بندی مدالی این رویداد، با نام کشور عزیزمان درخشان شد.

رئیس‌جمهور افزود: به یکایک قهرمانان و ورزشکاران و آنان که صادقانه و متخصصانه در راستای آماده‌سازی کاروان تلاشی نیکو صرف کردند و در این عزت‌آفرینی نقش داشتند، تبریک و خداقوت جانانه می‌گویم.

نمایندگان ایران در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی در شهر هانگژو چین با کسب ۴۴ مدال طلا، ۴۶ مدال نقره و ۴۱ مدال برنز و مجموع ۱۳۱ مدال موفق به ثبت تاریخی‌ترین نتیجه خود در ادوار این رقابت‌ها شدند و بالاتر از ژاپن و کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار