توزیع۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات استاندارد کارگاهی هنرستانی در استان گلستان

گلستان (پانا) - چهارمین مرحله از تجهیزات سنگین و مورد نیاز هنرستان‌های استان، به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال با اولویت توسعه رشته‌های فنی -مهارتی و تجهیز هنرستان‌های نیازمند از محل اداره کل آموزش و پرورش استان به شهرستان‌ها ارسال شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات استاندارد کارگاهی هنرستانی در استان گلستان

روز شنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ چهارمین مرحله از تجهیزات سنگین و مورد نیاز هنرستان های استان گلستان، به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال با حضور سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش، محمد تقی قلی نژاد معاون آموزش متوسطه، مریم شاهینی رئیس اداره آموزش فنی حرفه ای و کاردانش و سایر مسئولین استانی با اولویت توسعه رشته های فنی مهارتی و رشته ها برون سپاری و تجهیز هنرستان های نیازمند از محل اداره کل آموزش و پرورش استان به شهرستان ها ارسال شد.

این تجهیزات که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خریداری شد، شامل دستگاه های استاندارد آموزشی مربوط به رشته های برق و الکترونیک، صنایع غذایی، هنر و طراحی دوخت، مکانیک خودرو، تاسیسات، ساختمان و معماری و دیگر رشته ها است.

شایان ذکر است که با تجهیز هنرستان ها و تبدیل کلاس های برون سپاری به درون سپاری در دو سال اخیر و تامین نیروی انسانی، آموزش مطلوب و صرفه جویی در منابع و کاهش آسیب ها حاصل می شود.

ارسال تجهیزات کارگاهی به هنرستان های استان در راستای عدالت آموزشی، توسعه آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش، کیفیت بخشی آموزشی، محرومیت زدایی و کاهش برون سپاری بوده و تاکنون پیشرفت های چشم گیری حاصل شده است که این تلاش ها تا رفع کامل کمبودها ادامه خواهد داشت.

دانش آموز خبرنگار:مهرگان محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار