لالیگا اسپانیا؛

نبرد برای صدرنشینی در ال‌کلاسیکوی شماره 255‌

‌تهران (پانا)‌ - الکلاسیکوی شماره 255 جدال بارسلونا و رئال مادرید در شرایطی برگزار می‌شود که رئال دنبال تصاحب صدر جدول لالیگاست.

کد مطلب: ۱۴۱۷۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نبرد برای صدرنشینی در ال‌کلاسیکوی شماره 255‌

‌بارسلونا و رئال مادرید در حالی به مصاف هم می‌روند که بازی امروز برای هر دو تیم خیلی مهم است. خیرونا که با کسب ۲۸ امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار گرفته، باعث شده تا ال‌کلاسیکو جدا از حساسیت‌ها و جذابیت‌های همیشگی، از نظر شرایط جدول لالیگا نیز خیلی مهم باشد. در حقیقت هر کدام از رئال مادرید و بارسلونا که امروز برنده شوند، در جدول از دیگری سبقت می‌گیرند. اگر رئال مادرید برنده شود، صدرنشین لالیگا می‌شود در حالی که تساوی یا پیروزی بارسا باعث می‌شود تا خیرونا صدرنشینی عجیب خود را حفظ کند.

رئال مادرید و بارسلونا هر دو پس از کسب ۹ امتیاز از سه مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به این بازی رسیده‌اند. بارسلونا در حالی به بازی رسیده که شمار زیادی از مصدومانش برگشته‌اند. رافینیا، روبرت لواندوفسکی و پدری در آخرین لحظه خودشان را به بازی رسانده‌اند و در تمرین روز جمعه حضور پیدا کرده‌اند هر چند که باید دید که آیا ژاوی از آن‌ها در ترکیب اصلی استفاده می‌کند یا روی نیمکت از این نفرات بهره خواهد برد.

در نقطه مقابل رئال مادرید با وجود جدایی بنزما و کمبود مهاجم، با درخشش بلینگام توانسته شروع فصل عالی‌ای داشته باشد. در حقیقت جود بلینگام که با یازده گل در دوازده بازی، خوش درخشیده بدون تردید ویژه‌ترین چهره بازی خواهد بود. بسیاری می‌خواهند ببینند که آیا این بازیکن در یک میدان بزرگ و در یک دوئل سرنوشت ساز نیز می‌تواند اثرگذار باشد یا نه چرا که بار‌ها پیش آمده که ستارگان بزرگ در روز‌های بزرگ به خاطر فشاری که رویشان بوده نتوانسته‌اند از پس انتظارات بر بیایند.

رئال مادرید به جز میلیتائو و کورتوا که با مصدومیت بلندمدت مواجه شده‌اند، تقریبا همه نفراتش را در اختیار دارد. تردید اصلی رئال مادرید مربوط به پست دفاع چپ است که باید دید که کاماوینگا در ترکیب قرار می‌گیرد یا فرلاند مندی. از سویی یکی از تردید‌های بزرگ ترکیب بارسلونا مربوط به دفاع راست است. اگر آرائوخو در این پست قرار بگیرد، کانسلو به خط هافبک می‌رود تا به عامل سورپرایز ژاوی تبدیل شود.

بارسلونا - رئال مادرید امروز شنبه ششم آبان ساعت ۱۷:۴۵ به وقت ایران در ورزشگاه مونجوییک، شهر بارسلونا با قضاوت خسوس خیل مانزانو برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار