در مسابقات پارا آسیایی هانگژو ۲۰۲۲:

تیم ملی بسکتبال با ویلچیر مردان سوم شد

تهران (پانا) - ملی پوشان بسکتبال با ویلچیر مردان ایران توانستند با پیروزی در برابر میزبان مسابقات عنوان سوم مسابقات پارا آسیایی را از آن خود کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی بسکتبال با ویلچیر مردان سوم شد

تیم ملی بسکتبال با ویلچیر مردان کشورمان در مسابقات پارا آسیایی هانگژو، صبح امروز به مصاف تیم چین رفت که این دیدار با نتیجه 79 بر 35 به سود تیم ملی ایران به پایان رسید و ملی پوشان ایران توانستند عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کنند.

تیم ایران با ترکیب حکیم منصوری، وحید سعادت‌پورمقدم، سعید حیدری (مازندران)، امید هادی‌اظهر، ابوالفضل جلایی (تهران)، محسن طلوعی (اردبیل)، محمد محمدنژاد (قم)، محسن بیگدلی (زنجان)، عبدالجلیل قرنجیک (گلستان)، امیررضا احمدی (ایلام)، محمد حسن سیاری، مرتضی عابدی، مهدی عباسی (مرکزی) زیر نظر سرمربی محمدرضا دستیار (تهران)، مربی بهروز سلطانی (مرکزی) و مربی بدنساز، یاسر گیلکی از (مازندران) ضمن پیروزی مقابل افغانستان، چین، فیلیپین و تایلند عنوان سومی این مسابقات را کسب کرد.

گفتنی است ابوالفضل جلائی، بازیکن شماره 4 تیم ملی بسکتبال با ویلچیر مردان، دانش آموز مجتمع آموزشی سروش منطقه 4 یک قهرمانی با تیم ملی بسکتبال با ویلچیر جوانان در مسابقات پارا آسیایی بحرین و عنوان سومی جهان و آسیا را با تیم ملی بزرگسالان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار