رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی:

١٣ آبان روز تاریخی و روز تجربه‌آموزی است

تبادکان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی گفت ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
١٣ آبان روز تاریخی و روز تجربه‌آموزی است

سلمان حصاری، رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در نشست هم اندیشی دانش آموز پشتازان جهادی درخصوص ١٣ آبان عنوان کرد: کار رسانه ای باید تشکیلاتی و تیمی جلو رود، تیم ها باید موضوعیت پیدا کنند، باید برخی از تیم ها برای تولید محتوا کار کنند، بعضی ها برای پخش زنده و برخی دیگر برای عکاسی فعالیت کنند.

وی افزود: ما از هر تیم خبرنگاری یک تولید محتوای کوتاه می خواهیم که همه تیم های خبرنگاری ما در آن ایفای نقش کنند، به پیشنهاد دوستان می توانیم یک مسابقه از خود خبرنگاران داشته باشیم که هر گروه تولید محتوای قوی‌تر و شاخص تری داشته باشد به عنوان گروه برتر معرفی خواهد شد.

حصاری گفت: ما ٣٠ تیم دختران و ٢٠ تیم پسران داریم، ما باید پانا را گسترش دهیم. هر شخص برای سال تحصیلی جدید از مدرسه خود و از ناحیه خود دو عدد نیروی جدید وارد سازمان دانش آموزی استان و خبرگزاری پانا کرده و با هم کار گروهی و تیمی را پیش ببرند با عنوان هر کلاس درس، یک خبرنگار و هر پایه یک خبرنگار داشته باشد که تمامی این سردبیران تحت نظر سردبیر آموزشگاه باشد.

در این جلسه خبرنگاران نقطه نظرات و پیشنهاد خود را ارائه دادند و قرار بر این شد که تیم ها در زمینه های منتخب فعالیت کنند و به کمک یکدیگر بهترین کار تولید شده را برای ١٣ آبان ارائه دهند.

دانش‌آموز خبرنگار: غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار