به همت دبیرستان شاهد زینب کبری (س) بروجن برگزار شد؛

محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه

شهرکرد (پانا) - دانش آموزان مدرسه متوسطه اول شاهد زینب کبری (س) شهر بروجن به یاد شهدا و کودکان مظلوم غزه محفل انس با قرآن برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه

محفل انس با قرآن به یاد شهدای مظلوم غزه با حضور امام جمعه شهر بروجن، جمعی از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بروجن و فرهنگیان و دانش آموزان مدرسه متوسطه اول دخترانه شاهد زینب کبری (س) و با دعوت از قاریان کشوری برگزار شد.

امام جمعه بروجن در این محفل نورانی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: جنایات این رژیم غاصب به عنوان دشمن سرسخت مسلمانان در تاریخ ثبت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی، اسرائیل را دشمن بشریت خواند و گفت: ۷۵ سال قبل با حمایت استکبار جهانی، یهودیان آواره، در فلسطین جمع شدند و آنجا را اشغال و شروع به کشتار مسلمانان کردند.

احمدی افزود: از زمان اشغال فلسطین مردم این سرزمین روزگار خوش ندیدند و این رژیم قلابی حتی از خون کودکان مظلوم نیز نگذشته است، چرا که آن ها به دنبال نسل کشی فلسطنیان و مسلمانان هستند.

برپایی میز یادبود به یاد کودکان و نوجوانان غزه، اجرای پویش طوفان آب، اجرای دکلمه و قرائت بیانیه دانش آموزی دانش آموزان این مدرسه از جمله سایر بخش های این برنامه معنوی و ضد صهیونیستی بود.

دانش آموزان مدرسه متوسطه اول شاهد زینب کبری (س) در بیانیه ضد صهیونیستی خود دفاع از فلسطین را موجب عزت مسلمانان برشمردند و هم پیمان شدند کودکان و نوجوانان مظلوم نوار غزه را تنها نخواهند گذاشت.

شایان ذکر است، قرائت نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین احمدی پایان بخش این محفل نورانی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار