معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران:

سند تحول بنیادین‌ چشم‌انداز و نقشه راه‌ معلمان است

تربیت دانش‌آموز در تراز نظام جمهوری اسلامی با حیات طیبه قرار دادن مدرسه محقق می‌شود 

‌تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش شهر تهران گفت اگر مدرسه طبق سند تحول بنیادین، محور قرار گیرد و مدیر مدرسه، رهبر باشد و معلم به‌عنوان موثرترین عنصر این فضا باشد،  دانش‌آموز در تراز نظام جمهوری اسلامی تربیت می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین‌ چشم‌انداز و نقشه راه‌ معلمان است

ا‌میر علیجانی در همایش طلیعه‌داران تعلیم و تربیت، جشن استقبال از نومعلمان آموزش و پرورش شهر تهران که صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام جواد(ع) که جوان‌ترین امام معصوم است، می‌فرمایند مومن برای رسیدن به موفقیت به سه خصلت نیاز دارد که همیشه همراهش باشد. اول اینکه انسان‌ها باید توفیق را از خداوند بخواهند و دوم اینکه انسان موفق همیشه خودش را نصیحت می‌کند و سوم، انسانی موفق است که همیشه خودش را آماده کند که نصیحت نصیحت‌کننده را بپذیرد.

وی خاطرنشان کرد: نومعلمان به‌عنوان قشر جوان جامعه این حدیث امام جواد(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه با بیان اینکه سند تحول بنیادین، چشم‌انداز و نقشه راه معلمان است، گفت: چشم‌انداز ما این است که با حیات طیبه قرار دادن مدرسه، دانش‌آموز در تراز نظام جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

وی اظهار کرد: اگر مدرسه بر اساس سند تحول بنیادین، محور باشد که سیاست دولت و وزارت آموزش و پرورش همین است، همه تلاش خود را می‌کنیم که‌ این امر محقق شود.

علیجانی خاطرنشان کرد: اگر مدیر مدرسه، رهبر باشد و معلم هم به عنوان ستون خیمه مدرسه، موثرترین عنصر فضا باشد، مطمئنا آن مدرسه، حیات طیبه شده و خروجی آن هم تربیت دانش‌آوز در تراز نظام ‌جمهوری اسلامی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار