با معرفی عوامل

نمایش ساسیزم ماجرای خود را آغاز می‌کند

تهران (پانا) - نمایش ساسیزم نوشته و کار عماد سالکی از پنجشنبه ۴ آبان بر صحنه تالار حافظ اجرا می‌شود

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایش ساسیزم ماجرای خود را آغاز می‌کند

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر سولو، نمایش ساسیزم به نویسندگی، طراحی و کارگردانی عماد سالکی اجراهای خود را از ساعت ١٨:٣٠ روز پنجشنبه ۴ آبان ١۴٠٢ در تالار حافظ شروع می‌کند.

بنا بر این گزارش با معرفی بازیگران و رونمایی از پوستر آن پیش فروش نمایش مذکور در سایت تیوال آغاز شده است.

بابک قادری، مهناز نوروزی، میلاد تاجیک، پانته آ مرزبانیان، بابک بینش، ساناز اقتصادراد، علی صحراگرد، بهداد قادری، رز ایزدی، امیرحسین ذوالقدر، علی تیمور فامیان، محمد صدیق، هلیا کوشکی، روژین فاطوری فر، فاطمه مصباحی، مائده کریم سرابی، روژین بشیری، امیررضا مرادی فرد بازیگرانی هستند که نقش‌های ساسیزم را به ترتیب حضور بر صحنه ایفا می‌کنند.

ساسیزم عنوان نمایشنامه‌ایست که عماد سالکی با اقتباس از رمان تجاوز قانونی اثر نویسنده نامدار ژاپنی کوبو آبه نوشته و کارگردانی کرده است.

بر این اساس ساسیزم داستان شهری را روایت می‌کند که مردم آن شهر به هجوم ساس‌ها مبتلا شده است و خانواده ای سرزده به خانه ای می‌روند تا برای یک شب در آن خانه مهمان باشند و اتفاقاتی رخ میدهد که وقایع عجیب و پیچیده‌ای را رقم می‌زند.

این نمایش ارائه جدیدی از آکادمی هنرهای نمایشی سولو بعنوان مجری طرح است که در آن امیرکاوه آهنین‌جان سرپرست گروه سولو و نادیا حسام مدیریت آکادمی سولو در مقام مشاوران کارگردان حضور دارند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از طراح صحنه، لباس و گریم: نادیا حسام، طراح نور: نیلوفر ساداتی، دستیار کارگردان: نازنین دستگردی، طراحی پوستر: نقاشی های رز ایزدی، مشاور رسانه‌ای: محمد وفایی، مدیر تبلیغات: پیام احمدی کاشانی، عکاس: شهریار اکبریه و ساخت تیزر و صدابردار: علی توکلی. این نمایش آبان و آذر ١۴٠٢ هر روز بغیر از شنبه‌ها ساعت ١٨:٣٠ در تالار حافظ به مدت ٧٠ دقیقه روی صحنه می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار