درخشش دانش‌آموز استان خراسان رضوی، در مسابقات کشوری کاراته

تبادکان(پانا) - نوجوان ۱۵ ساله در مسابقات کشوری کاراته موفق به کسب مقام دوم (مدال نقره) شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز استان خراسان رضوی، در مسابقات کشوری کاراته

یکتا پاسبان، دانش آموز ۱۵ ساله آموزشگاه نفیسه خوشنیت ۱، قهرمان مسابقات کشوری کاراته عنوان کرد : سال ۱۴۰۰ بود که تصمیم گرفتم وارد یک رشته ورزشی شوم اما اطلاعاتی از هیچ رشته ورزشی نداشتم، خانواده و اطرافیان طرفدار رشته کاراته بودند من تصمیم گرفتم با توجه به مشورت با خانواده و علاقه مندی خود رشته کاراته را انتخاب کنم.

وی افزود : من این ورزش را در تهران، شهرستان قدس شروع کردم و با کمک و حمایت استاد فرانک هادلو پیشرفت چشمگیری در این رشته داشتم و به دلایلی به مشهد نقل مکان نمودیم و با مربیان خانم ابوعطا و اقای امیری رئیس فدراسیون کاراته استان خراسان رضوی آشنا شدم، مدتی گذشت و علاقه من به رشته ورزشی کاراته بیشتر شد و به درجه کمربند نارنجی رسیدم که اولین مسابقات کشوری را رفتم که موفق به دریافت مقام سوم شدم و در مسابقات کاراته پی در پی شرکت کردم و عضو تیم لیگ آینده سازان کشور شدم.

وی ادامه داد : در سال ۱۴۰۲ به لطف ایزد منان لیگ را به خوبی گذراندم و در یکی از مسابقاتی که به تازگی انجام شد، مسابقات کشوری به سبک کان ذن ریو بود و در استان مازندران برگزار شد، با تیم استان خراسان رضوی در این مسابقات شرکت کردم و موفق به دریافت مقام دوم(مدال نقره) کشوری شدم.

وی ضمن تشکر و قدر دانی از حمایت خانواده خویش و مربیان و تشویق هم تیمی ها اظهار کرد : ورزش، زندگی، ذهنیت و علایق انسان را عوض خواهد کرد، این رشته باعث شد که من با کمک مربیان درس زندگی را بفهمم و اینگونه شد که من به ورزش کاراته علاقه پیدا کردم و تصمیم گرفتم این رشته را ادامه دهم.

وی در پایان گفت : امید داریم که دختران سرزمینم در تمام عرصه های موفقیت بدرخشند و پرچم ایران عزیز بر اوج قله های موفقیت و پیروزی را برافراشته کنند.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار