هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

فردا‌ آخرین دیدار ‌مقدماتی ملی‌پوشان هندبال ایران مقابل نایب قهرمان آسیا

تهران (پانا) - تیم ملی هندبال ایران فردا در آخرین بازی مرحله مقدماتی انتخابی المپیک پاریس به مصاف بحرین می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۱۵۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فردا‌ آخرین دیدار ‌مقدماتی ملی‌پوشان هندبال ایران مقابل نایب قهرمان آسیا

‌تیم ملی هندبال کشورمان پس از کسب دو پیروزی برابر تیم‌های کویت و قزاقستان، فردا در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف بحرین می‌رود.

بحرین که شب گذشته موفق شد کویت را 34 بر 26 شکست دهد، در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها قزاقستان را 46 بر 18 در هم کوبید اما 26-27 برابر ژاپن شکست خورد تا هم‌اکنون با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملی ایران در رده دوم جدول رده‌بندی گروه B بایستد و به همین دلیل دیدار این تیم برابر ملی‌پوشان کشورمان از حساسیت بالایی برخوردار شود و تیم برنده این دیدار به مرحله نیمه‌نهایی و‌ 4 تیم برتر آسیا خواهد پیوست.

تیم ملی بحرین تنها نماینده قاره آسیا در المپیک 2020 توکیو بود که در این بازی‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داد اما در نهایت به جایگاه هشتمی این بازی‌ها اکتفا کرد. ضمن اینکه اخیرا در بازی‌های آسیایی هانگژو با باخت مقابل قطر در دیدار فینال به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد.

‌دیدار دو تیم ایران و بحرین در مسابقات انتخابی المپیک پاریس فردا، سه‌شنبه، 2 آبان و از ساعت 17:30 به وقت ایران آغاز می‌شود.

‌ایران در صورت پیروزی مقابل بحرین، همراه با ژاپن صدرنشین به دور نیمه‌نهایی صعود می‌کند اما اگر این بازی با تساوی پایان یابد، تفاضل گل تکلیف تیم صعود‌کننده را مشخص خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار