دستگیری 35 سارق در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری 35 سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌‌های خرد و کشف 40 فقره سرقت در خراسان جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 35 سارق در خراسان جنوبی

سردار"حسن شجاعی نسب" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تدابیر و دستورات ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت، طرح عملیاتی دستگیری و مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه در استان خراسان جنوبی اجرایی شد.

وی بیان داشت: اجرای این طرح بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و شهرستان‌های تابعه و همچنین این طرح با همکاری و تعامل سایر یگان های انتظامی و عملیاتی انجام گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، کارآگاهان پلیس موفق به دستگیری 35 نفر سارق و مالخر شده که متهمان در تحقیقات و بازجویی های بعمل آمده به 40 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر‌نشان کرد: یکی از وظایف پلیس برخورد با بی نظمی و مقابله با هنجارشکنان در جامعه است که پلیس در این راستا مصمم است و با افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند به آنها اجازه جولان نخواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار