13 آبان یک فرصت تربیتی برای بصیرت افزایی دانش آموزان است

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت بمناسبت پاسدا شت روز 13 آبان در مدارس برنامه های متنوع و تاثیر گذاراجرا خواهد شد زیرا 13 آبان یک فرصت تربیتی برای بصیرت افزایی دانش آموزان است .

کد مطلب: ۱۴۱۵۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان  یک فرصت تربیتی  برای  بصیرت افزایی دانش آموزان است

حجت الاسلام علی اکبری در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی 13 آبان اظهار کرد : بمناسبت پاسدا شت روز 13 آبان در مدارس برنامه های متنوع و تاثیر گذار اجرا خواهد شد زیرا 13 آبان یک فرصت تربیتی برای بصیرت افزایی دانش آموزان است .

اکبری گفت : سیزدهم آبان یک روز تاریخی است . سالروز شهادت مظلومانه جمعی از دانش آموزان در سال ۵۷، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ و سالروز تبعید حضرت امام راحل (ره) به ترکیه در سال ۴۳ است.

او گفت : روز ۱۳ آبان یک یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی است روزی که حقیقت پلید آمریکا و اسرائیل بیش از پیش روشن و آشکار شد.

در این جلسه برنامه ریزی های لازم جهت همایش نوجوان و یادواره شهید فهمیده با مشارکت انجمن اسلامی و بسیج دانش آموزی صورت گرفت.

در پایان هریک از حاضرین نظرات و پیشنهاداتی جهت برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش آموزی ارائه دادند.

خبرنگار : عاطفه غفاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار